Dziękujemy za Twój zapis na webinar ProOptima!
Miło nam będzie zobaczyć Cię na webinarze, na który się zapisałaś lub zapisałeś.
Zachęcamy zobacz na sekcję inspiracji na naszych www.
Tej przeznaczonej dla fascynatów Customer Experience lub tej dla fanów rozwoju kompetencji.
Zobacz
nasze realizacje
Dowiedz się co myślą o nas i naszych usługach Klienci, którzy transformują swoje organizacje na bardziej pro-klienckie
Dowiedz się co myślą o nas i naszych usługach Klienci, którzy transformują swoje organizacje na bardziej pro-klienckie
Mieliśmy przyjemność zrealizować szereg badań z obszaru Customer Experience – badając doświadczenie Klientów firmy w kanałach zdalnych w kilku procesach. Cenimy sobie zaufanie jakim obdarzyła nas firma i z cieszymy się, że nasze badania i opracowane na ich podstawie raporty zyskały uznanie i zostały wykorzystane dla poprawy i tak znakomitej obsługi Klienta.
Mieliśmy przyjemność zrealizować szereg badań z obszaru Customer Experience – badając doświadczenie Klientów firmy w kanałach zdalnych w kilku procesach. Cenimy sobie zaufanie jakim obdarzyła nas firma i z cieszymy się, że nasze badania i opracowane na ich podstawie raporty zyskały uznanie i zostały wykorzystane dla poprawy i tak znakomitej obsługi Klienta.
18 miesięczny projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy dotyczący wypracowania i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.
8 miesięczny projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy dotyczący wypracowania i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.
Zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych prowadzonych przez telefon.
Zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych prowadzonych przez telefon.
4 miesięczny projekt diagnostyczno-doradczo przygotowujący firmę do poprawy doświadczeń Klientów (Customer Experience)
2 miesięczny projekt doradczo-szkoleniowy budujący kompetencje mapowania podróży Klienta wśród pracowników firmy NEUCA
Strategiczny 2-letni projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy inicjujący Customer Expierience Management.