
Dziękujemy za Twój zapis na webinar ProOptima!
Miło nam będzie zobaczyć Cię na webinarze, na który się zapisałaś lub zapisałeś.
Zachęcamy zobacz na sekcję inspiracji na naszych www.
Tej przeznaczonej dla fascynatów Customer Experience lub tej dla fanów rozwoju kompetencji.



































































Zobacz
nasze realizacje
4 miesięczny projekt diagnostyczno-doradczo przygotowujący firmę do poprawy doświadczeń Klientów (Customer Experience)

4 miesięczny projekt diagnostyczno-doradczo przygotowujący firmę do poprawy doświadczeń Klientów (Customer Experience)
2 miesięczny projekt doradczo-szkoleniowy budujący kompetencje mapowania podróży Klienta wśród pracowników firmy NEUCA

2 miesięczny projekt doradczo-szkoleniowy budujący kompetencje mapowania podróży Klienta wśród pracowników firmy NEUCA
Cykl szkoleń, które pomogły udoskonalić jakość obsługi Klienta

Cykl szkoleń, które pomogły udoskonalić jakość obsługi Klienta
6 miesięczny cykl szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie dla wszystkich menedżerów i kilkuset pracowników placówek.

Strategiczny 2-letni projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy inicjujący Customer Expierience Management.

Strategiczny 2-letni projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy inicjujący Customer Expierience Management.
Coroczne badanie wskaźnika NPS, wykorzystujące specjalnie dla firmy opracowany kwestionariusz badający jakość doświadczeń klientów (Customer Experience).

Kilkadziesiąt szkoleń doskonalących kompetencje zespołów kontaktujących się z klientami

Kilkadziesiąt szkoleń doskonalących kompetencje zespołów kontaktujących się z klientami

Dowiedz się co myślą o nas i naszych usługach Klienci, którzy transformują swoje organizacje na bardziej pro-klienckie

Mieliśmy przyjemność zrealizować szereg badań z obszaru Customer Experience – badając doświadczenie Klientów firmy w kanałach zdalnych w kilku procesach. Cenimy sobie zaufanie jakim obdarzyła nas firma i z cieszymy się, że nasze badania i opracowane na ich podstawie raporty zyskały uznanie i zostały wykorzystane dla poprawy i tak znakomitej obsługi Klienta.