Cieszymy sie, ze zapisala/es sie na webinar - WEBINARY w obszarze Customer Experience Management od ProOptima

Dziękujemy za Twój zapis na webinar ProOptima!

Miło nam będzie zobaczyć Cię na webinarze, na który się zapisałaś lub zapisałeś.

Zachęcamy zobacz na sekcję inspiracji na naszych www.

Tej przeznaczonej dla fascynatów  Customer Experience lub tej dla fanów rozwoju kompetencji.

 

 

Zobacz
nasze realizacje

Dowiedz się co myślą o nas i naszych usługach Klienci, którzy transformują swoje organizacje na bardziej pro-klienckie

Polecam kurs CEM Master z ProOptima

Dowiedz się co myślą o nas i naszych usługach Klienci, którzy transformują swoje organizacje na bardziej pro-klienckie

Mieliśmy przyjemność zrealizować szereg badań z obszaru Customer Experience – badając doświadczenie Klientów firmy w kanałach zdalnych w kilku procesach. Cenimy sobie zaufanie jakim obdarzyła nas firma i z cieszymy się, że nasze badania i opracowane na ich podstawie raporty zyskały uznanie i zostały wykorzystane dla poprawy i tak znakomitej obsługi Klienta.

Mieliśmy przyjemność zrealizować szereg badań z obszaru Customer Experience – badając doświadczenie Klientów firmy w kanałach zdalnych w kilku procesach. Cenimy sobie zaufanie jakim obdarzyła nas firma i z cieszymy się, że nasze badania i opracowane na ich podstawie raporty zyskały uznanie i zostały wykorzystane dla poprawy i tak znakomitej obsługi Klienta.

18 miesięczny projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy dotyczący wypracowania i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.

lyson_usługi w obszarze Customer Experience Management ProOptima dla firmy Tomasza Łysonia

18 miesięczny projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy dotyczący wypracowania i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.

9 miesięczny projekt budowy i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.

SGI klient ProOptima

9 miesięczny projekt budowy i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.

8 miesięczny projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy dotyczący wypracowania i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.

8 miesięczny projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy dotyczący wypracowania i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.

6 miesięczny projekt rewitalizacji firmowych Standardów Obsługi Klienta.

Bricoman - klient CEM ProOptima market Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

6 miesięczny projekt rewitalizacji firmowych Standardów Obsługi Klienta.

4-miesięczny projekt szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie

nazwa.pl - klient CEM ProOptima domeny

4-miesięczny projekt szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie

Zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych prowadzonych przez telefon.

Archon - klient CEM ProOptima projekty domów Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych prowadzonych przez telefon.

Cykliczne badanie wskaźnika NPS

Kiloutou - klient CEM ProOptima badania NPS czyli Net Promoter Score - Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Cykliczne badanie wskaźnika NPS

Spieniężona szansa! Półroczny projekt wdrożenia dosprzedaży w praktykę działań firmy.

Łysoń - klient CEM ProOptima Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Spieniężona szansa! Półroczny projekt wdrożenia dosprzedaży w praktykę działań firmy.

Warsztaty budowania mapy podróży klienta (Customer Journey Map)

Energa Obrót SA - klient CEM ProOptima Customer Journey Map CJM

Warsztaty budowania mapy podróży klienta (Customer Journey Map)

Wsparcie rozwoju kompetencji miękkich

Deloitte Doradztwo Podatkowe która zaufała ProOptima. Zobacz jakie usługi z zakresu Customer Experience zrealizowaliśmy dla zespołu pracowników firmy

Wsparcie rozwoju kompetencji miękkich

Szereg badań i audytów, projektowanie pożądanej zmiany, a następnie wdrożenie tej zmiany w firmie.

OTIS - klient CEM ProOptima Standard Obsługi Klienta, Customer Journey Map

Szereg badań i audytów, projektowanie pożądanej zmiany, a następnie wdrożenie tej zmiany w firmie.

Aquanet klientem ProOptima klient, ktory zaufal ProOptima i skorzystal z naszych uslug w obszarze Customer Experience Management

4 miesięczny projekt diagnostyczno-doradczo przygotowujący firmę do poprawy doświadczeń Klientów (Customer Experience)

NEUCA-klient-CEM-ProOptima-mapowanie-podrozy Klienta Customer Journey Map klient, który zaufał ProOptima i skorzystał z naszych usług w obszarze Customer Experience Management

2 miesięczny projekt doradczo-szkoleniowy budujący kompetencje mapowania podróży Klienta wśród pracowników firmy NEUCA

ROSSMANN doskonali obsługe Klienta z ProOptima - zobacz jakie szkolenia zrealizowalismy dla Dzialu Obslugi Klienta

Cykl szkoleń, które pomogły udoskonalić jakość obsługi Klienta

SygmaBank klient ProOptima

6 miesięczny cykl szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie dla wszystkich menedżerów i kilkuset pracowników placówek.

Carlsberg ASC zaufał ProOptima i doskonalił CX swych Klientów - zobacz jakie usługi w obszarze Customer Experience Management zrealizowaliśmy dla nich

Strategiczny 2-letni projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy inicjujący Customer Expierience Management.

Daikin - klient CEM ProOptima - Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Ponad 2-letnia współpraca obejmująca m.in. badania NPS, Customer Journey Map.

Samsung - klient CEM ProOptima obsługa klienta

Realizacja szkoleń „Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego”

Express car rental - klient CEM ProOptima obsługa klienta Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Profesjonalne warsztaty doskonalące umiejętności obsługi klienta

Raiffeisen Polbank - klient CEM ProOptima Customer Journey Map - - firma ktora zaufala ProOptima. Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Warsztaty Customer Journey Map

Sente - klient CEM ProOptima badanie net promoter score Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Coroczne badanie wskaźnika NPS, wykorzystujące specjalnie dla firmy opracowany kwestionariusz badający jakość doświadczeń klientów (Customer Experience).

Interia.pl - klient CEM ProOptima cykl szkoleń

Kilkadziesiąt szkoleń doskonalących kompetencje zespołów kontaktujących się z klientami

Columbus Energy - klient CEM ProOptima warsztat CJM Customer Journey Map

Budowa Mapy podróży Klienta Columbus.