Deloitte.Szkolenie z zakresu obsługi klienta

Deloitte w Polsce znajduje się wśród wiodących firm realizujących profesjonalne usługi doradcze w ramach sześciu najważniejszych obszarów: audytu, doradztwa podatkowego, doradztwa gospodarczego, zarządzania ryzykiem, doradztwa

Xdeloitte.jpg.pagespeed.ic .DyTjrTw6UI

Deloitte w Polsce znajduje się wśród wiodących firm realizujących profesjonalne usługi doradcze w ramach sześciu najważniejszych obszarów: audytu, doradztwa podatkowego, doradztwa gospodarczego, zarządzania ryzykiem, doradztwa finansowego oraz prawnego. Zespół Deloitte pracujący w polskich biurach liczy obecnie ponad 2200 specjalistów z różnych dziedzin.

Co zrealizowaliśmy dla jednej ze spółek Deloitte?

Sekretariat jest centrum dowodzenia. To wyjątkowy węzeł komunikacyjny, przez który przepływa informacja z wewnątrz firmy na zewnątrz i odwrotnie. Klienci szukają informacji, pracownicy szukają informacji, zaś doświadczony zespół osób pracujących w recepcji wspiera obie grupy udzielając im potrzebnego wsparcia i… owych informacji. Robi to w sposób kompleksowy, rzetelny i szybki, dbając przy tym o właściwą formę, czyli jakość tych komunikatów. Dzieje się to zarówno w kanale bezpośrednim – twarzą w twarz, jak i telefonicznym i mailowym.

Dzięki szkoleniu z profesjonalnej obsługi klienta uczestniczki (bo wszystkie były kobietami) pozyskały wiedzę o tym jak profesjonalnie obsługiwać klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Rozwinęły umiejętności komunikacji w sytuacjach określanych jako typowe i trudne. Praktyczny wymiar szkolenia, dzięki specjalnie zaprojektowanym ćwiczeniom i zadaniom, które uwzględniają specyfikę pracy uczestników, zwiększył poziom kompetencji i pomaga po dziś dzień lepiej obsługiwać wewnętrznych i zewnętrznych klientów firmy.

Opinie uczestników szkolenia z obsługi klienta

„Szkolenia pokazują rozmaite triki, które należy stosować przy pracy z Klientem, aby maksymalnie ją usprawnić. Dzięki nim uświadomiłem sobie ważne kwestie przekazywania informacji i ich odbiór przez innych”
„Ciekawe doświadczenie. szkolenie przydatne dla osób zajmujących się obsługą Klienta, wewnętrznego jak i zewnętrznego. Faktyczne przykłady i scenki, które ukazują rzeczywiste sytuacje. Podobało mi się zwrócenie uwagi na psychologiczne aspekty pracy”

Zobacz referencje od firmy: