Sprawdź jak pracujemy
Wykorzystując różne narzędzia i metod pomożemy Wam usłyszeć czego od Was oczekują klienci, postawić diagnozę dotyczącą tego, jak aktualnie dbacie o klientów i co powinniście zmienić.
Wspólnie zaprojektujemy kształt pożądanej zmiany i sposób jej wdrożenia. Zadbamy o to, by wprowadzić je w firmowe życie. Wszystko po to, by klienci byli bardziej lojalni, a Wasza marka była marką pierwszego wyboru!

Poznaj nasz proces
Employee Experience
Każde wdrożenie projektów klasy CEM oznacza konieczność zadbania o doświadczenie pracowników.
W końcu to pracownicy najczęściej i w największym stopniu albo będą klientów rozkochiwać w Waszej firmie, albo powodować, że będzie ona im obojętna.
Od postaw pracowników zależy wiele. Pożądane proklienckie postawy są generowane na podstawie tego, jak traktowani są pracownicy. Korzystając z naszego kilkunastoletnie doświadczenia, pomagamy budować kulturę organizacyjną, w której wzajemny szacunek i traktowanie pracowników jak klientów wewnętrznych staje się świadomą praktyką. Swoją rolę w tym odgrywają menedżerowie, dział personalny oraz każdy z pracowników. W ramach projektów CEM pomożemy zbadać, zaprojektować, a potem doskonalić funkcjonowanie firmy tak, by skuteczniej zadbać o Employee Experience.
Zadbaj o Employee Experience w czasie wdrażania zmiany w firmie!