
Klienci - realizacje
Express Car Rental
Profesjonalne warsztaty doskonalące umiejętności obsługi klienta
Firma EXPRESS lider w zakresie profesjonalnego wynajmu samochodów oraz zarządzaniem flotami pojazdów, będący częścią największej polskiej grupy dealerskiej (Grupa PGD).
Co zrealizowaliśmy?
Firma Express Car Rental, kontynuując proces doskonalenia kompetencji swych pracowników, wybrała firmę ProOptima dla realizacji cyklu rozwojowego.
Działania:
- Pogłębiona diagnoza potrzeb szkoleniowych
- Poznanie specyfiki funkcjonowania firmy w relacjach z klientami
- Przygotowanie i przeprowadzenie profesjonalnego warsztatu doskonalącego umiejętności obsługi klienta w firmie Express z dużą ilością, ćwiczeń i symulacji rozmów z klientami
- Ewaluacja procesu
Rezultaty
Jak oceniono nasze szkolenia?
- Trenerzy prowadzący zajęcia zaprezentowali szeroką wiedzę oraz doświadczenie w zagadnieniach dotyczących nowoczesnej profesjonalnej obsługi klienta (Customer Experience). 67% uczestników uznało, że trenerzy mają bardzo dobrą znajomość tematu a pozostałe 33 %, że jeszcze większą (ponad oczekiwania).
- Prowadzący posiadają znakomity warsztat trenerski, przekazują wiedzę w sposób zrozumiały i interesujący, aktywizują uczestników. 83% uznało ten sposób prowadzania zajęć za przekraczający oczekiwania.
- Uczestnicy polecają szkolenie z obsługi klienta realizowane przez trenerów: Tomasza Kras i Wiesława Porosło, jako wartościowy warsztat dostarczający sprawdzonej wiedzy i podnoszący znacząco kompetencje komunikacyjne w sytuacji budowania relacji z klientami.
Nabyta wiedza i rozwijane umiejętności komunikacyjne miały swoje pozytywne przełożenie na wyniki pracy uczestników szkolenia oraz na wzrost satysfakcji klienta firmy Express.