Poznaj naszych klientów

Klienci ProOptima CEM - dla kogo zrealizowaliśmy usługi w obszarze Customer Experience Management

Wykorzystując różne narzędzia i metody, pomożemy Wam usłyszeć, czego oczekują od Was klienci, postawić diagnozę dotyczącą tego, jak aktualnie dbacie o klientów i co powinniście zmienić.

Wspólnie zaprojektujemy kształt pożądanej zmiany i sposób jej wdrożenia. Zadbamy o to, by wprowadzić je w firmowe życie. Wszystko po to, aby klienci byli bardziej lojalni, a Wasza marka była marką pierwszego wyboru!

Zobacz
nasze realizacje

Dowiedz się co myślą o nas i naszych usługach Klienci, którzy transformują swoje organizacje na bardziej pro-klienckie

Polecam kurs CEM Master z ProOptima

Dowiedz się co myślą o nas i naszych usługach Klienci, którzy transformują swoje organizacje na bardziej pro-klienckie

Mieliśmy przyjemność zrealizować szereg badań z obszaru Customer Experience – badając doświadczenie Klientów firmy w kanałach zdalnych w kilku procesach. Cenimy sobie zaufanie jakim obdarzyła nas firma i z cieszymy się, że nasze badania i opracowane na ich podstawie raporty zyskały uznanie i zostały wykorzystane dla poprawy i tak znakomitej obsługi Klienta.

Mieliśmy przyjemność zrealizować szereg badań z obszaru Customer Experience – badając doświadczenie Klientów firmy w kanałach zdalnych w kilku procesach. Cenimy sobie zaufanie jakim obdarzyła nas firma i z cieszymy się, że nasze badania i opracowane na ich podstawie raporty zyskały uznanie i zostały wykorzystane dla poprawy i tak znakomitej obsługi Klienta.

18 miesięczny projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy dotyczący wypracowania i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.

lyson_usługi w obszarze Customer Experience Management ProOptima dla firmy Tomasza Łysonia

18 miesięczny projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy dotyczący wypracowania i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.

9 miesięczny projekt budowy i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.

SGI klient ProOptima

9 miesięczny projekt budowy i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.

8 miesięczny projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy dotyczący wypracowania i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.

8 miesięczny projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy dotyczący wypracowania i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.

6 miesięczny projekt rewitalizacji firmowych Standardów Obsługi Klienta.

Bricoman - klient CEM ProOptima market Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

6 miesięczny projekt rewitalizacji firmowych Standardów Obsługi Klienta.

4-miesięczny projekt szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie

nazwa.pl - klient CEM ProOptima domeny

4-miesięczny projekt szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie

Zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych prowadzonych przez telefon.

Archon - klient CEM ProOptima projekty domów Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych prowadzonych przez telefon.

Cykliczne badanie wskaźnika NPS

Kiloutou - klient CEM ProOptima badania NPS czyli Net Promoter Score - Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Cykliczne badanie wskaźnika NPS

Spieniężona szansa! Półroczny projekt wdrożenia dosprzedaży w praktykę działań firmy.

Łysoń - klient CEM ProOptima Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Spieniężona szansa! Półroczny projekt wdrożenia dosprzedaży w praktykę działań firmy.

Warsztaty budowania mapy podróży klienta (Customer Journey Map)

Energa Obrót SA - klient CEM ProOptima Customer Journey Map CJM

Warsztaty budowania mapy podróży klienta (Customer Journey Map)

Wsparcie rozwoju kompetencji miękkich

Deloitte Doradztwo Podatkowe która zaufała ProOptima. Zobacz jakie usługi z zakresu Customer Experience zrealizowaliśmy dla zespołu pracowników firmy

Wsparcie rozwoju kompetencji miękkich

Szereg badań i audytów, projektowanie pożądanej zmiany, a następnie wdrożenie tej zmiany w firmie.

OTIS - klient CEM ProOptima Standard Obsługi Klienta, Customer Journey Map

Szereg badań i audytów, projektowanie pożądanej zmiany, a następnie wdrożenie tej zmiany w firmie.

Aquanet klientem ProOptima klient, ktory zaufal ProOptima i skorzystal z naszych uslug w obszarze Customer Experience Management

4 miesięczny projekt diagnostyczno-doradczo przygotowujący firmę do poprawy doświadczeń Klientów (Customer Experience)

NEUCA-klient-CEM-ProOptima-mapowanie-podrozy Klienta Customer Journey Map klient, który zaufał ProOptima i skorzystał z naszych usług w obszarze Customer Experience Management

2 miesięczny projekt doradczo-szkoleniowy budujący kompetencje mapowania podróży Klienta wśród pracowników firmy NEUCA

ROSSMANN doskonali obsługe Klienta z ProOptima - zobacz jakie szkolenia zrealizowalismy dla Dzialu Obslugi Klienta

Cykl szkoleń, które pomogły udoskonalić jakość obsługi Klienta

SygmaBank klient ProOptima

6 miesięczny cykl szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie dla wszystkich menedżerów i kilkuset pracowników placówek.

Carlsberg ASC zaufał ProOptima i doskonalił CX swych Klientów - zobacz jakie usługi w obszarze Customer Experience Management zrealizowaliśmy dla nich

Strategiczny 2-letni projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy inicjujący Customer Expierience Management.

Daikin - klient CEM ProOptima - Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Ponad 2-letnia współpraca obejmująca m.in. badania NPS, Customer Journey Map.

Samsung - klient CEM ProOptima obsługa klienta

Realizacja szkoleń „Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego”

Express car rental - klient CEM ProOptima obsługa klienta Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Profesjonalne warsztaty doskonalące umiejętności obsługi klienta

Raiffeisen Polbank - klient CEM ProOptima Customer Journey Map - - firma ktora zaufala ProOptima. Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Warsztaty Customer Journey Map

Sente - klient CEM ProOptima badanie net promoter score Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Coroczne badanie wskaźnika NPS, wykorzystujące specjalnie dla firmy opracowany kwestionariusz badający jakość doświadczeń klientów (Customer Experience).

Interia.pl - klient CEM ProOptima cykl szkoleń

Kilkadziesiąt szkoleń doskonalących kompetencje zespołów kontaktujących się z klientami

Columbus Energy - klient CEM ProOptima warsztat CJM Customer Journey Map

Budowa Mapy podróży Klienta Columbus.