Poznaj naszych klientów

Klienci ProOptima CEM - dla kogo zrealizowaliśmy usługi w obszarze Customer Experience Management

Wykorzystując różne narzędzia i metody, pomożemy Wam usłyszeć, czego oczekują od Was klienci, postawić diagnozę dotyczącą tego, jak aktualnie dbacie o klientów i co powinniście zmienić.

Wspólnie zaprojektujemy kształt pożądanej zmiany i sposób jej wdrożenia. Zadbamy o to, by wprowadzić je w firmowe życie. Wszystko po to, aby klienci byli bardziej lojalni, a Wasza marka była marką pierwszego wyboru!

Zobacz
nasze realizacje

Dowiedz się co myślą o nas i naszych usługach Klienci, którzy transformują swoje organizacje na bardziej pro-klienckie

Polecam kurs CEM Master z ProOptima

Dowiedz się co myślą o nas i naszych usługach Klienci, którzy transformują swoje organizacje na bardziej pro-klienckie

4 miesięczny projekt diagnostyczno-doradczo przygotowujący firmę do poprawy doświadczeń Klientów (Customer Experience)

Aquanet klientem ProOptima klient, ktory zaufal ProOptima i skorzystal z naszych uslug w obszarze Customer Experience Management

4 miesięczny projekt diagnostyczno-doradczo przygotowujący firmę do poprawy doświadczeń Klientów (Customer Experience)

2 miesięczny projekt doradczo-szkoleniowy budujący kompetencje mapowania podróży Klienta wśród pracowników firmy NEUCA

NEUCA-klient-CEM-ProOptima-mapowanie-podrozy Klienta Customer Journey Map klient, który zaufał ProOptima i skorzystał z naszych usług w obszarze Customer Experience Management

2 miesięczny projekt doradczo-szkoleniowy budujący kompetencje mapowania podróży Klienta wśród pracowników firmy NEUCA

Cykl szkoleń, które pomogły udoskonalić jakość obsługi Klienta

ROSSMANN doskonali obsługe Klienta z ProOptima - zobacz jakie szkolenia zrealizowalismy dla Dzialu Obslugi Klienta

Cykl szkoleń, które pomogły udoskonalić jakość obsługi Klienta

6 miesięczny cykl szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie dla wszystkich menedżerów i kilkuset pracowników placówek.

SygmaBank klient ProOptima

6 miesięczny cykl szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie dla wszystkich menedżerów i kilkuset pracowników placówek.

Strategiczny 2-letni projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy inicjujący Customer Expierience Management.

Carlsberg ASC zaufał ProOptima i doskonalił CX swych Klientów - zobacz jakie usługi w obszarze Customer Experience Management zrealizowaliśmy dla nich

Strategiczny 2-letni projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy inicjujący Customer Expierience Management.

Ponad 2-letnia współpraca obejmująca m.in. badania NPS, Customer Journey Map.

Daikin - klient CEM ProOptima - Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Ponad 2-letnia współpraca obejmująca m.in. badania NPS, Customer Journey Map.

Realizacja szkoleń „Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego”

Samsung - klient CEM ProOptima obsługa klienta

Realizacja szkoleń „Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego”

Profesjonalne warsztaty doskonalące umiejętności obsługi klienta

Express car rental - klient CEM ProOptima obsługa klienta Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Profesjonalne warsztaty doskonalące umiejętności obsługi klienta

Warsztaty Customer Journey Map

Raiffeisen Polbank - klient CEM ProOptima Customer Journey Map - - firma ktora zaufala ProOptima. Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Warsztaty Customer Journey Map

Coroczne badanie wskaźnika NPS, wykorzystujące specjalnie dla firmy opracowany kwestionariusz badający jakość doświadczeń klientów (Customer Experience).

Sente - klient CEM ProOptima badanie net promoter score Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Coroczne badanie wskaźnika NPS, wykorzystujące specjalnie dla firmy opracowany kwestionariusz badający jakość doświadczeń klientów (Customer Experience).

Kilkadziesiąt szkoleń doskonalących kompetencje zespołów kontaktujących się z klientami

Interia.pl - klient CEM ProOptima cykl szkoleń

Kilkadziesiąt szkoleń doskonalących kompetencje zespołów kontaktujących się z klientami

Budowa Mapy podróży Klienta Columbus.

Columbus Energy - klient CEM ProOptima warsztat CJM Customer Journey Map

Budowa Mapy podróży Klienta Columbus.

Customer Experience w praktyce. Profesjonalna obsługa Klienta w sytuacjach trudnych w PKL

Zrealizowaliśmy projekt CXowy, który objął takie działania jak: rekonesans, edukacja, szkolenia on the job dla prawie setki pracowników.

Mieliśmy przyjemność zrealizować szereg badań z obszaru Customer Experience – badając doświadczenie Klientów firmy w kanałach zdalnych w kilku procesach. Cenimy sobie zaufanie jakim obdarzyła nas firma i z cieszymy się, że nasze badania i opracowane na ich podstawie raporty zyskały uznanie i zostały wykorzystane dla poprawy i tak znakomitej obsługi Klienta.

lyson_usługi w obszarze Customer Experience Management ProOptima dla firmy Tomasza Łysonia

18 miesięczny projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy dotyczący wypracowania i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.

SGI klient ProOptima

9 miesięczny projekt budowy i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.

ITA Tools - klient CEM ProOptima narzędzia dla profesjonalistow jakie usługi z zakresu Customer Experience Management zrealizowaliśmy dla zespołu pracowników firmy ITA TOOLS

8 miesięczny projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy dotyczący wypracowania i wdrożenia firmowych Standardów Obsługi Klienta.

Bricoman - klient CEM ProOptima market Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

6 miesięczny projekt rewitalizacji firmowych Standardów Obsługi Klienta.

nazwa.pl - klient CEM ProOptima domeny

4-miesięczny projekt szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie

Archon - klient CEM ProOptima projekty domów Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych prowadzonych przez telefon.

Kiloutou - klient CEM ProOptima badania NPS czyli Net Promoter Score - Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Cykliczne badanie wskaźnika NPS

Łysoń - klient CEM ProOptima Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Spieniężona szansa! Półroczny projekt wdrożenia dosprzedaży w praktykę działań firmy.

Energa Obrót SA - klient CEM ProOptima Customer Journey Map CJM

Warsztaty budowania mapy podróży klienta (Customer Journey Map)

Deloitte Doradztwo Podatkowe która zaufała ProOptima. Zobacz jakie usługi z zakresu Customer Experience zrealizowaliśmy dla zespołu pracowników firmy

Wsparcie rozwoju kompetencji miękkich

OTIS - klient CEM ProOptima Standard Obsługi Klienta, Customer Journey Map

Szereg badań i audytów, projektowanie pożądanej zmiany, a następnie wdrożenie tej zmiany w firmie.