Poznaj naszych klientów

Wykorzystując różne narzędzia i metody, pomożemy Wam usłyszeć, czego oczekują od Was klienci, postawić diagnozę dotyczącą tego, jak aktualnie dbacie o klientów i co powinniście zmienić.
Wspólnie zaprojektujemy kształt pożądanej zmiany i sposób jej wdrożenia. Zadbamy o to, by wprowadzić je w firmowe życie. Wszystko po to, aby klienci byli bardziej lojalni, a Wasza marka była marką pierwszego wyboru!



































































Zobacz
nasze realizacje
4 miesięczny projekt diagnostyczno-doradczo przygotowujący firmę do poprawy doświadczeń Klientów (Customer Experience)

4 miesięczny projekt diagnostyczno-doradczo przygotowujący firmę do poprawy doświadczeń Klientów (Customer Experience)
2 miesięczny projekt doradczo-szkoleniowy budujący kompetencje mapowania podróży Klienta wśród pracowników firmy NEUCA

2 miesięczny projekt doradczo-szkoleniowy budujący kompetencje mapowania podróży Klienta wśród pracowników firmy NEUCA
Cykl szkoleń, które pomogły udoskonalić jakość obsługi Klienta

Cykl szkoleń, które pomogły udoskonalić jakość obsługi Klienta
6 miesięczny cykl szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie dla wszystkich menedżerów i kilkuset pracowników placówek.

Strategiczny 2-letni projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy inicjujący Customer Expierience Management.

Strategiczny 2-letni projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy inicjujący Customer Expierience Management.
Coroczne badanie wskaźnika NPS, wykorzystujące specjalnie dla firmy opracowany kwestionariusz badający jakość doświadczeń klientów (Customer Experience).

Kilkadziesiąt szkoleń doskonalących kompetencje zespołów kontaktujących się z klientami

Kilkadziesiąt szkoleń doskonalących kompetencje zespołów kontaktujących się z klientami

Dowiedz się co myślą o nas i naszych usługach Klienci, którzy transformują swoje organizacje na bardziej pro-klienckie

Mieliśmy przyjemność zrealizować szereg badań z obszaru Customer Experience – badając doświadczenie Klientów firmy w kanałach zdalnych w kilku procesach. Cenimy sobie zaufanie jakim obdarzyła nas firma i z cieszymy się, że nasze badania i opracowane na ich podstawie raporty zyskały uznanie i zostały wykorzystane dla poprawy i tak znakomitej obsługi Klienta.