Poznaj naszych klientów

Wykorzystując różne narzędzia i metody, pomożemy Wam usłyszeć, czego oczekują od Was klienci, postawić diagnozę dotyczącą tego, jak aktualnie dbacie o klientów i co powinniście zmienić.
Wspólnie zaprojektujemy kształt pożądanej zmiany i sposób jej wdrożenia. Zadbamy o to, by wprowadzić je w firmowe życie. Wszystko po to, aby klienci byli bardziej lojalni, a Wasza marka była marką pierwszego wyboru!







































Zobacz
nasze realizacje
4 miesięczny projekt diagnostyczno-doradczo przygotowujący firmę do poprawy doświadczeń Klientów (Customer Experience)
4 miesięczny projekt diagnostyczno-doradczo przygotowujący firmę do poprawy doświadczeń Klientów (Customer Experience)
2 miesięczny projekt doradczo-szkoleniowy budujący kompetencje mapowania podróży Klienta wśród pracowników firmy NEUCA
2 miesięczny projekt doradczo-szkoleniowy budujący kompetencje mapowania podróży Klienta wśród pracowników firmy NEUCA
Cykl szkoleń, które pomogły udoskonalić jakość obsługi Klienta
Cykl szkoleń, które pomogły udoskonalić jakość obsługi Klienta
6 miesięczny cykl szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie dla wszystkich menedżerów i kilkuset pracowników placówek.
Strategiczny 2-letni projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy inicjujący Customer Expierience Management.
Strategiczny 2-letni projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy inicjujący Customer Expierience Management.
Coroczne badanie wskaźnika NPS, wykorzystujące specjalnie dla firmy opracowany kwestionariusz badający jakość doświadczeń klientów (Customer Experience).
Kilkadziesiąt szkoleń doskonalących kompetencje zespołów kontaktujących się z klientami
Kilkadziesiąt szkoleń doskonalących kompetencje zespołów kontaktujących się z klientami
Zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych prowadzonych przez telefon.