
Klienci - realizacje
SAMSUNG
Realizacja szkoleń „Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego”
Firma SAMSUNG jest jedną z największych firm elektronicznych na świecie.
Co zrealizowaliśmy?
Firma SAMSUNG wspierając rozwój kompetencji swych pracowników, zdecydowała się na realizację szkoleń „Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego”.
Szkolenia Obsługa Klienta
Odbyły się warsztaty dla pracowników wsparcia sprzedaży firmy SAMSUNG. Szkolenie zostało przeprowadzone w formule interaktywnej i zrealizowane w ramach podnoszenia kwalifikacji profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego. Celem szkolenia był również rozwój pracowników w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz poznanie nowoczesnych metod negocjacji i wywierania wpływu.
W ujęciu merytorycznym oraz podczas praktycznych ćwiczeń uczestnicy poznali metody perswazji, negocjacji i neurolingwistycznego programowania. Nauczyli się jak postępować w sytuacjach niekomfortowych roszczeń, a poprzez aktywny dialog i jasne zaznaczanie granic, szukali rozwiązania i kompromisu. Poznając techniki aktywnego słuchania, nabrali wprawy w eliminowaniu złych emocji podczas rozmów z przedstawicielami i klientami.
Rezultaty
Średnia ocen w ankiecie poszkoleniowej w skali od 0 do 10 wyniosła aż 8,36!
Trener prowadzący, Beata Szynkowska, zaprezentowała szeroką wiedzę oraz doświadczenie w zagadnieniach dotyczących nowoczesnej profesjonalnej obsługi klienta.
Uczestnicy w ankietach pozytywnie ocenili wartość szkolenia. Oto niektóre opinie:
- Szkolenie przedstawiało realne sposoby na uniknięcie eskalacji konfliktów. Było prowadzone w sposób „żywy” i angażujące grupę, przekazana w nim wiedza i elementy, które bez wątpienia znajdą zastosowanie w życiu prywatnym i zawodowym.
- Niezwykle przydatne dla działu obsługi klienta, możliwość poprawienia technik/sposobów radzenia sobie z trudnym klientem.
- Zostało przekazane wiele praktycznych porad, które przydają się w naszej pracy. Są na tyle uniwersalne, że można to wykorzystać w każdej branży.
- Szkolenie jest godne polecenia, ponieważ możemy zmienić swoje zachowanie z bardziej emocjonalnych na bardziej obiektywne, spokojne i konkretne.
- Wiedza przekazywana w bardzo przystępny sposób; bardzo dobry kontakt prowadzącego z grupą; ciekawa tematyka – przydatna w codziennej pracy.
- Na szkoleniu dowiedziałam się o wielu technikach, które mogą być przydatne w codziennym życiu.
- Polecam szkolenie ze względu na otwartość trenera i dostosowaniu szkolenia do potrzeb grupy.
- Profesjonalna prowadząca, łatwo nawiązująca kontakt z grupą, spora dawka wiedzy, miła atmosfera.