SAMSUNG. Szkolenia doskonalące jakość obsługi Klienta wewnętrznego

Samsung Group to jedna z największych południowokoreańskich grup biznesowych zrzeszających firmy produkcyjne i usługowe działające w wielu branżach, oraz instytucje finansowe. Firma Samsung Electronics, największy

Xtechnology in the hands of businessmen z1HWO5SO.jpg.pagespeed.ic .7tec p0bkE

Samsung Group to jedna z największych południowokoreańskich grup biznesowych zrzeszających firmy produkcyjne i usługowe działające w wielu branżach, oraz instytucje finansowe. Firma Samsung Electronics, największy członek Grupy Samsung, jest jedną z największych firm elektronicznych na świecie.

Co zrealizowaliśmy dla firmy Samsung w Polsce?

Firma Samsung wspierając rozwój kompetencji swych pracowników zdecydowała się na realizację szkoleń: „Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego”.
Odbyły się warsztaty dla pracowników wsparcia sprzedaży firmy Samsung. Szkolenie zostało przeprowadzone w formule interaktywnej i odbywało się w ramach podnoszenia kwalifikacji profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego. Celem szkolenia był również rozwój pracowników w zakresie komunikacji interpersonalnej. Ponadto celem niniejszego szkolenia było poznanie nowoczesnych metod negocjacji i wywierania wpływu.
W ujęciu merytorycznym i podczas praktycznych ćwiczeń uczestnicy poznali metody perswazji, negocjacji oraz neurolingwistycznego programowania. Nauczyli się postępowania w sytuacjach niekomfortowych roszczeń, a poprzez aktywny dialog i jasne zaznaczanie granic, szukali rozwiązania i kompromisu. Poznając techniki aktywnego słuchania, nabrali wprawy w eliminowaniu złych emocji podczas rozmów z przedstawicielami i klientami.
Średnia ocen w ankiecie poszkoleniowej w skali od 0 do 10 wyniosła aż 8,36!

Opinie uczestników ze szkoleń zrealizowanych dla Samsung

NPS (Net Promoter Score) ze szkolenia czyli odpowiedź na pytanie: Czy poleciłby/aby Pan/i podobne szkolenie swoim współpracownikom?

Gdzie skala 0-10, gdzie 0 oznacza – zdecydowanie nie polecę, a 10 – zdecydowanie polecę a wskaźnik NPS mieści się w przedziale od -100 do 100. wyniósł 32.

„Szkolenie przedstawiało realne sposoby na uniknięcie eskalacji konfliktów. Było prowadzone w sposób „żywy” i angażujące grupę. Przekazana w nim wiedza bez wątpienia znajdzie zastosowanie w życiu prywatnym i zawodowym. Przekazane porady są na tyle uniwersalne, że można je wykorzystać w każdej branży”

„Szkolenie jest godne polecenia, ponieważ możemy dzięki niemu zmienić swoje zachowania z bardziej emocjonalnych na bardziej obiektywne, spokojne i konkretne. Polecam szkolenie ze względu na otwartość trenera i dostosowanie szkolenia do potrzeb grupy”

Czy uczestnicy poleciłby podobne szkolenie swoim współpracownikom? TAK bo:

  • Została przekazana w nim wiedza i elementy, które bez wątpienia znają zastosowanie w życiu prywatnym i zawodowym
  • Ciekawie prowadzone szkolenie, dzięki czemu uczestnicy byli aktywni
  • Szkolenie przedstawiało realne sposoby na uniknięcie eskalacji konfliktów. Było prowadzone w sposób „żywy” i angażujące grupę
  • Jest dobra atmosfera, można zapytać o wszystko i uzyskać odpowiedź, mam nadzieję, że pomoże w pracy nad sobą
  • Ponieważ prowadzone jest w taki sposób, że każdy może wyciągnąć coś dla siebie
  • Niezwykle przydatne dla działu obsługi klienta, możliwość poprawienia technik/sposobów radzenia sobie z trudnym klientem
  • Ponieważ zostało przekazane wiele praktycznych porad, które przydają się przy naszej pracy. Są na tyle uniwersalne, że można to wykorzystać w każdej branży.
  • Myślę, że szkolenie jest godne polecenia, ponieważ możemy zmienić swoje zachowanie z bardziej emocjonalnych na bardziej obiektywne, spokojne i konkretne
  • Dobry prowadzący, ciekawe, dobrze dobrane (czasowo) zadania do wykonania
  • Wiedza przekazywana w bardzo przystępny sposób; bardzo dobry kontakt prowadzącego z grupą; ciekawa tematyka – przydatna w codziennej pracy
  • Było ciekawie, angażowało mnie. Porusza tematy z życia codziennego. Otwarty i jasny przekaz, luźna atmosfera, merytoryczna treść szkolenia
  • Szkolenie poruszyło ciekawą tematykę. Na szkoleniu dowiedziałam się o wielu technikach, które mogą być przydatne w codziennym życiu.
  • Ze względu na otwartość trenera i dostosowaniu szkolenia do potrzeb grupy. Profesjonalna prowadząca, łatwo nawiązująca kontakt z grupą, spora dawka wiedzy, miła atmosfera
  • Posiadanie wiedzy z zakresu komunikacji jest przydatne w każdej dziedzinie życia. Zwiększa asertywność i może poprawić kontakty z innymi ludźmi służbowe i prywatne
  • Duża liczba ćwiczeń, nie tylko szkolenie w formie wykładu. Dobrze wyselekcjonowane informacje, można się sporo dowiedzieć o sobie.
  • Pomimo, że w praktyce techniki np. manipulacji są nam znane to warto mieć ich świadomość, znać teorię, bo to pomoże się przed nimi bronić lub je świadomie wykorzystywać.
  • Angażowanie uczestników. Ciekawe informacje, przydatne w codziennej pracy a sposób prowadzenia był bardzo przyjemny, atmosfera dzięki prowadzącej bardzo komfortowa i rozwijająca
  • Warto dowiedzieć się o sposobie komunikacji, jak radzić sobie w konfrontacji z trudnym klientem, jakich sposobów używać – można poznać sporo przykładów z życia plus obszerna analiza jak radzić sobie w danej sytuacji
  • Aby zrozumieć techniki działające wśród pracowników