4 trendy w CX na połowę i... do dalej?

Customer Experience Management

4 trendy w CX na połowę roku 2023

2023-06-30

Pewnie o nich słyszałeś ale…

customer experience

Customer Experience Management MASTER WEBINAR LIVE 23 sierpnia 2023 g 9:30

2023-06-14

Spotkaj się z prowadzącymi kurs CEM Master i przekonaj się, że to kurs dla Ciebie!

Empatia w biznesie a NPS

Customer Experience Management

Ile może firmę kosztować empatia lub jej brak?

2023-04-19

Czy trzeba dużo inwestować w rozwój empatii czy może wystarczy jedno narzędzie, ale stosowane konsekwentnie przez managera i zespół?

4 mity lojalności, a Customer Experience Management

Customer Experience Management

Webinar Empatia w biznesie a NPS. Ile kosztuje empatia i kiedy się (nie) opłaca?

webinary

Empatia w biznesie a NPS

2023-04-13

Ile kosztuje empatia i kiedy się (nie) opłaca?

Dlaczego boimy się badać NPSa? 3 racjonalne argumenty przeciw badaniom klientów

Net Promoter Score - NPS

 JAK BUDOWAĆ CUSTOMER JOURNEY MAP W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI - wystąpienie i warsztat na Forum Loyalty PLanet360 w 2022

aktualności

Społeczność praktyków Customer Experience w Polsce

Customer Experience Management

Społeczność praktyków Customer Experience w Polsce

2022-08-22

Dołącz do grupy liderów CX, którzy dzielą się wiedzą i praktykami weryfikowanym w polskich realiach

Słownik CX Net Promoter Score (NPS)

Słownik CX

Klientocentryczność z ProOptima w praktyce

customer experience

Czym jest prawdziwa klientocentryczność?

2022-07-06

O tym, że nie wystarczy mówić ale trzeba działać w pięciu wymiarach.

Dyrektor CXO

Customer Experience Management

WEBINAR Blaski i CIENIE wdrazania CEM - LYSON & ProOptima.jpg

webinary

WEBINAR Blaski i CIENIE wdrażania Customer Experience Management - LYSON & ProOptima

2022-01-12

Case study, czyli historia współpracy ProOptima z firmą LYSON w zakresie Customer Experience Management

Trendy w CX w 2022 wg ProOptima - webinar z obszaru Customer Experience Management

Customer Experience Management

CX Day 2021 - święto Customer Experience

customer experience

Czy masz wdrożone wystarczająco wysokie standardy obsługi klientów - ProOptima

customer experience

Czy masz wdrożone wystarczająco wysokie standardy obsługi klientów?

2021-06-14

Zainwestuj w skuteczne standardy obsługi klientów na miarę Customer Experience Management

Menedzer Customer Experience potrzebuje wielu kompetencji na raz by skutecznie zarządzac doswiadczeniem Klienta

Customer Experience Management

Jak być liderem firmy wdrażając Customer Experience Management?

2021-06-02

Rozwiń kompetencje decydują o sukcesie w zarządzaniu CEM

Customer experience managment jak skutecznie zarządzać doświadczeniem Klienta

Customer Experience Management

Dlaczego potrzebujesz prawdziwego Customer Experience Management?

2021-05-26

Jak być liderem firmy wdrażającej Customer Experience Management?

CEO dbajacy o CEM czyli Customer Experience Management - od lidera zalezy sukces w CX

Customer Experience Management

Wskazniki biznesowe CX, czyli jak z pomoca KPI zarzadzac CX - WEBINARY CEM ProOptima

Edukacja

2021-04-12

mapowanie podróży klienta Customer Journey Map z ProOptima

Customer Journey Map

Buduj Customer Journey Map

2021-03-30

Szkolenie uczące metodyki Customer Journey Map

WEBINARY w obszarze Customer Experience Management od ProOptima

webinary

Webinary CX i CEM by ProOptima

2020-12-18

Obejrzyj i zainspiruj się wiedzą płynącą od ekspertów

Wskaźnik Net Promoter Score – czy rzeczywiście mierzy lojalność Twoich klientów? - przeczytaj wpis na blogu ProOptima

NPS - Net Promoter Score

Wskaźnik Net Promoter Score – czy rzeczywiście mierzy lojalność Twoich klientów?

2020-03-25

Ostatnimi czasy obserwuje się gwałtowny wzrost zainteresowania narzędziem jakim jest Net Promoter Score – wskaźnik poleceń. Całe rzesze firm wpisują go ….

Wyjdź z biura! CJM - artykuł CEM ProOptima

Customer Journey Map

Wyjdź z biura! – badanie i projektowanie w Customer Journey Map

2020-02-11

O tym, czym jest mapowanie podróży klienta i dlaczego warto w nie inwestować pisano już wiele. Mniej zaś znajdziemy porad dotyczących tego, jak mapować skutecznie.

4 zalety mapowania podrozy klienta, czyli Customer Journey Map - artykuł CEM ProOptima

customer experience

4 zalety mapowania podróży klienta

2020-01-22

Dlaczego warto tworzyć Customer Journey Map?

Slownik-pojec-CX-czyli-abecadlo-Customer-Experience.

Słownik CX

Abecadło CX

2019-01-08

Poznaj świat pojęć Customer Experience