Wiedza

customer experience
Customer Experience Management MASTER WEBINAR LIVE 23 sierpnia 2023 g 9:30
2023-06-14
Spotkaj się z prowadzącymi kurs CEM Master i przekonaj się, że to kurs dla Ciebie!

Customer Experience Management
Ile może firmę kosztować empatia lub jej brak?
2023-04-19
Czy trzeba dużo inwestować w rozwój empatii czy może wystarczy jedno narzędzie, ale stosowane konsekwentnie przez managera i zespół?

aktualności
JAK BUDOWAĆ CUSTOMER JOURNEY MAP W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI - wystąpienie i warsztat na Forum Loyalty PLanet360 w 2022
2022-08-29
Relacja z warsztatu ProOptima na Forum Loyalty PLanet360 w 2022

Customer Experience Management
Społeczność praktyków Customer Experience w Polsce
2022-08-22
Dołącz do grupy liderów CX, którzy dzielą się wiedzą i praktykami weryfikowanym w polskich realiach

customer experience
Czym jest prawdziwa klientocentryczność?
2022-07-06
O tym, że nie wystarczy mówić ale trzeba działać w pięciu wymiarach.

webinary
WEBINAR Blaski i CIENIE wdrażania Customer Experience Management - LYSON & ProOptima
2022-01-12
Case study, czyli historia współpracy ProOptima z firmą LYSON w zakresie Customer Experience Management

customer experience
Czy masz wdrożone wystarczająco wysokie standardy obsługi klientów?
2021-06-14
Zainwestuj w skuteczne standardy obsługi klientów na miarę Customer Experience Management

Customer Experience Management
Jak być liderem firmy wdrażając Customer Experience Management?
2021-06-02
Rozwiń kompetencje decydują o sukcesie w zarządzaniu CEM

Customer Experience Management
Dlaczego potrzebujesz prawdziwego Customer Experience Management?
2021-05-26
Jak być liderem firmy wdrażającej Customer Experience Management?

webinary

NPS - Net Promoter Score
Wskaźnik Net Promoter Score – czy rzeczywiście mierzy lojalność Twoich klientów?
2020-03-25
Ostatnimi czasy obserwuje się gwałtowny wzrost zainteresowania narzędziem jakim jest Net Promoter Score – wskaźnik poleceń. Całe rzesze firm wpisują go ….

Customer Journey Map
Wyjdź z biura! – badanie i projektowanie w Customer Journey Map
2020-02-11
O tym, czym jest mapowanie podróży klienta i dlaczego warto w nie inwestować pisano już wiele. Mniej zaś znajdziemy porad dotyczących tego, jak mapować skutecznie.