Łysoń - klient CEM ProOptima

Klienci - realizacje

Lyson

Spieniężona szansa! Półroczny projekt wdrożenia dosprzedaży w praktykę działań firmy

Światowy lider produkcji i dystrybucji kompleksowego wyposażenia dla profesjonalnych i amatorskich pszczelarzy dynamicznie się rozwija. Imponującemu rozrostowi firmy, a co za tym idzie rosnącej załodze, ma nadal towarzyszyć taka sama troska o klienta, która była jednym z czynników sukcesu. Inicjatorem projektu był właściciel i Prezes spółki Tomasz Łysoń.

 

Co zrealizowaliśmy?

Naszego wieloletniego klienta zainspirowaliśmy, by wykorzystał szansę biznesową, jaką jest zbudowana przez lata baza klientów i poprzez realizację kompleksowych działań uruchomił dosprzedaż.

Półroczny projekt wdrożenia dosprzedaży w praktykę działań firmy

Projekt objął:

Rezultaty

  • Firma uzyskała spektakularne wzrosty sprzedaży, których dynamika utrzymuje się od 12 miesięcy.
  • Wzmocnienie prosprzedażowej orientacji wśród innych pracowników nie objętych projektem.
  • Spieniężenie potencjału, który znajdował się w firmie.

Łysoń - klient CEM ProOptima