
Klienci - realizacje
Lyson
Spieniężona szansa! Półroczny projekt wdrożenia dosprzedaży w praktykę działań firmy
Światowy lider produkcji i dystrybucji kompleksowego wyposażenia dla profesjonalnych i amatorskich pszczelarzy dynamicznie się rozwija. Imponującemu rozrostowi firmy, a co za tym idzie rosnącej załodze, ma nadal towarzyszyć taka sama troska o klienta, która była jednym z czynników sukcesu. Inicjatorem projektu był właściciel i Prezes spółki Tomasz Łysoń.
Co zrealizowaliśmy?
Naszego wieloletniego klienta zainspirowaliśmy, by wykorzystał szansę biznesową, jaką jest zbudowana przez lata baza klientów i poprzez realizację kompleksowych działań uruchomił dosprzedaż.
Półroczny projekt wdrożenia dosprzedaży w praktykę działań firmy.
Projekt objął:
- Opracowanie koncepcji dosprzedaży w warunkach firmy
- Rekrutację i kompleksowe przeszkolenie zespołu telefonicznej sprzedaży w siedzibie ProOptima
- Coaching on the job w docelowym miejscu pracy konsultantów (siedzibie Klienta)
- Czasowe zarządzanie zespołem konsultantów w formule Interim menedżera
- Usamodzielnienie zespołu i przekazanie kompetencji menedżerskich przygotowane do tej roli menedżera z zespołu firmy
Rezultaty
- Firma uzyskała spektakularne wzrosty sprzedaży, których dynamika utrzymuje się od 12 miesięcy.
- Wzmocnienie prosprzedażowej orientacji wśród innych pracowników nie objętych projektem.
- Spieniężenie potencjału, który znajdował się w firmie.