Columbus Energy. Budowa Mapy podróży Klienta Columbus

Lider rynku mikroinstalacji fotowoltaicznych w Polsce wybrał ProOptimę Co zrealizowaliśmy? Firma Columbus Energy dynamicznie się rozwija i pozyskuje bardzo wielu klientów. Zwróciła się do nas

Columbus

Columbus Energy korzysta z usług ProOptima

Lider rynku mikroinstalacji fotowoltaicznych w Polsce wybrał ProOptimę

Co zrealizowaliśmy?

Firma Columbus Energy dynamicznie się rozwija i pozyskuje bardzo wielu klientów. Zwróciła się do nas z prośbą o konsultację postępowania w relacjach z klientami, konsultacje standardów obsługi.

Zaproponowaliśmy budowę Mapy podróży Klienta Columbus.

Po zbudowaniu mapy wskazaliśmy momenty kontaktu (Touch Points) gdzie warto realizować badania mierzące doświadczenie klienta (NPS transakcyjny). Zweryfikowaliśmy i konsultowaliśmy także standardy obsługi i komunikacji z Klientem.

Rezultaty

Nasza intensywna współpraca zaowocowała tym, że:

  • Pracownicy samodzielnie mapują doświadczenia swoich klientów,
  • doskonalą opracowane z nami skrypty rozmów, ucząc się i upowszechniając wewnątrz organizacji najlepsze praktyki w zakresie Customer Experience
  • decydują gdzie i jak badać doświadczenia klienta z pomocą zaproponowanych przez ProOptima narzędzi m.in.: z wykorzystaniem wskaźnika emocjonalnej lojalności NPS.

Firma niezwykle dynamicznie się rozwoju na polskim rynku i miło mieć świadomość, że w jakieś części przyczyniamy się do jej sukcesu.

Mapowanie podroży klienta umożliwia lepsze zrozumienie klienta