Grupa Interia.pl. Dynamicznemu rozwojowi zespołu i firmy musi towarzyszyć rozwój kompetencji: liderów i członków zespołu

Grupa Interia.pl jest czołowym graczem na polskim rynku mediów nowej generacji. Co miesiąc niemal 19 mln osób korzysta z dostępu do najświeższych informacji, ciekawostek i

Xgraphicstock young beautiful couple in love using smart phone together outdoor in the city interaction love technology concept BafMW2tJZ 2.png.pagespeed.ic .xiBJF

Grupa Interia.pl jest czołowym graczem na polskim rynku mediów nowej generacji. Co miesiąc niemal 19 mln osób korzysta z dostępu do najświeższych informacji, ciekawostek i rozrywki. Jest także jednym z najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy internetowej, oferując nowoczesne rozwiązania marketingowe i promocyjne.

Co zrealizowaliśmy dla pracowników grupy spółek Interia.pl?

Bardzo często bywa tak, że eksperci firmowi znający się znakomicie na swoich twardych obszarach specjalizacji, zmuszeni są do kontaktów z Klientami. Dynamiczny rozwój firmy, model biznesowy czy oczekiwania samych Klientów zmuszają tych, którzy do tej pory pracowali w zaciszu back office, by stali się dostępni dla Klientów. Wymaga to nowych kompetencji: zdobycia wiedzy, zmiany postaw, nowych umiejętności. Odpowiedzią na taką sytuację są specjalnie zaprojektowane, szyte na miarę potrzeb konkretnych grup uczestników, cykle szkoleniowe. Komunikacja i współpraca w zespole, sprzedaż i negocjacje, obsługa Klienta w wielu kanałach oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji z Klientem, opanowanie stresu, ale i rozwój kreatywności. To tylko kilka z kilkudziesięciu różnych obszarów szkoleń, które zrealizowaliśmy dla rozwijających się zespołów Interii.pl.

Zespoły potrzebują liderów. Liderzy jednak często pochodzą z zespołów – są z nich wyłaniani. Wówczas szeregowy członek zespołu staje się szefem. Ta zmiana zmienia wszystko. Zmienia się rola, oczekiwania zespołu, oczekiwania szefów. Wszystko to przy rosnących oczekiwaniach Klientów. Czy można w takiej sytuacji po prostu nominować nowych liderów? Można, ale znacznie lepiej dla organizacji będzie, gdy nowo awansowani liderzy otrzymają profesjonalne wsparcie: szkolenia, warsztaty, coachingi indywidualne.

Jakie kompetencje rozwijała ProOptima wśród pracowników Interii?

  • komunikację interpersonalną
  • organizację własnego czasu i pracy zespołu,
  • motywowanie,
  • udzielanie konstruktywnego feedbacku,
  • egzekwowanie i delegowanie,
  • rozwiązywanie konfliktów i wiele innych.

Efekt? Liderzy zespołów stają się kierownikami, a kierownicy dyrektorami. Wielu uczestników rozwinęło swoje biznesu, które z sukcesem zdobywają rynek

Kilka opinii uczestników szkoleń

„Otwiera oczy na różnice w tym co my mówimy, a co słyszy Klient. Cenię szkolenie za indywidualne podejście do uczestników, przyjacielską atmosferę i zaangażowanie trenera”
„Warto odświeżać i utrwalać wiedzę, dokształcać się. Na szkoleniu zaprezentowano nam dużo wdrożeniowych rozwiązań. Na pewno będę mógł wykorzystać pewne elementy w codziennym kontakcie z Klientem”

„Umiejętność dostosowanie się do zespołu, problematyki, bardzo pozytywny wpływ na motywację pracowników, dużo wdrożeniowych rozwiązań”.

 

Zobacz referencje dla ProOptima