Raiffeisen Polbank - klient CEM ProOptima Customer Journey Map - - firma ktora zaufala ProOptima. Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Klienci - realizacje

Raiffeisen Polbank

Warsztat Customer Journey Map

Raiffeisen Polbank - klient CEM ProOptima

Wiodący bank korporacyjny, inwestycyjny i detaliczny, z pewną pozycją w krajach Europy Centralnej i Wschodniej.

Co zrealizowaliśmy?

Zespół Departamentu Zarządzania Doświadczeniem Klienta (Customer Experience/CX) w Raiffeisen Polbank doskonalił swoje umiejętności w zakresie zarządzania doświadczeniem klienta podczas dwudniowych warsztatów budowania mapy podróży klienta (Customer Journey Map/CJM).

Projekt, poprzedził pre-work budowania Buyer Person, a zakończyło zmapowanie fragmentu podróży person z wybranych segmentów klientów banku.

Rezultaty

NPS tego szkolenia wyniósł 75!

Uczestnicy polecają to szkolenie, o czym świadczą wypowiedzi:

  • CJM pomaga w zrozumieniu klienta i na reakcję banku w celu zmiany procesu.
  • Rozszerzenie perspektywy pracy z klientem, pozwala na nowe, inne spojrzenie w relacji z klientem.
  • Super merytorycznie. Szkoda, że tylko 2 dni.
  • Do tej pory wydawało mi się, że mam w sobie empatię. Przejście przez mapę obrazuje realną sytuację.
  • Temat bardzo interesujący, który pozwoliłby na wprowadzenie wielu zmian w firmach zajmujących się usługami.
  • Wychodzę z wiedzą, którą będę mogła wykorzystać.
  • Dobry punkt wyjścia do rozpoczęcia ćwiczeń w praktyce.
  • Przekonanie do metodyki.

Raiffeisen Polbank - klient CEM ProOptima CJM Mapowanie podróży klienta