
Klienci - realizacje
Raiffeisen Polbank
Warsztat Customer Journey Map
Wiodący bank korporacyjny, inwestycyjny i detaliczny, z pewną pozycją w krajach Europy Centralnej i Wschodniej.
Co zrealizowaliśmy?
Zespół Departamentu Zarządzania Doświadczeniem Klienta (Customer Experience/CX) w Raiffeisen Polbank doskonalił swoje umiejętności w zakresie zarządzania doświadczeniem klienta podczas dwudniowych warsztatów budowania mapy podróży klienta (Customer Journey Map/CJM).
Projekt, poprzedził pre-work budowania Buyer Person, a zakończyło zmapowanie fragmentu podróży person z wybranych segmentów klientów banku.
Rezultaty
NPS tego szkolenia wyniósł 75!
Uczestnicy polecają to szkolenie, o czym świadczą wypowiedzi:
- CJM pomaga w zrozumieniu klienta i na reakcję banku w celu zmiany procesu.
- Rozszerzenie perspektywy pracy z klientem, pozwala na nowe, inne spojrzenie w relacji z klientem.
- Super merytorycznie. Szkoda, że tylko 2 dni.
- Do tej pory wydawało mi się, że mam w sobie empatię. Przejście przez mapę obrazuje realną sytuację.
- Temat bardzo interesujący, który pozwoliłby na wprowadzenie wielu zmian w firmach zajmujących się usługami.
- Wychodzę z wiedzą, którą będę mogła wykorzystać.
- Dobry punkt wyjścia do rozpoczęcia ćwiczeń w praktyce.
- Przekonanie do metodyki.