Bricoman
6 miesięczny projekt rewitalizacji firmowych Standardów Obsługi Klienta
Rosnąca liczba supermarketów, zmieniające się oczekiwania Klientów oraz wzrost liczby wizyt i obrotów od nowego segmentu klientów skłonił firmę do rewitalizacji i szybkiego wdrożenia nowych Standardów Obsługi Klienta we wszystkich placówkach.
Co zrealizowaliśmy?
6 miesięczny projekt rewitalizacji firmowych Standardów Obsługi Klienta
Projekt objął:
- Audyt firmy (ankiety, wywiady, obserwacje w miejscu pracy/sprzedaży), audyt poziomu kompetencji obsługowych i liderskich
- Warsztat strategiczny definiujący wizję standardów obsługi, rewizję wartości i naczelne zasady obsługi
- Wypracowanie treści standardów (manuali SOK), przewodników wdrożenia
- Opracowanie koncepcji szkoleń upowszechniających Standardy Obsługi Klienta oraz rozwijających kompetencje obsługowe, trenerskie i menedżerskie
- Serię szkoleń dla kilkuset pracowników dotyczących nowych standardach obsługi klienta
- Szkolenie trenera wewnętrznego, który kontynuował wdrożenie SOKu w kolejnych latach.
Rezultaty
Wypracowany standard funkcjonuje w firmie i pozwala na łatwe i szybsze wdrożenie nowych pracowników, uwspólnia język dbania o klienta. Firma upowszechnia wypracowany Standard Obsługi Klienta w kolejno otwieranych placówkach.