Bricoman - klient CEM ProOptima market Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Klienci - realizacje

Bricoman

6 miesięczny projekt rewitalizacji firmowych Standardów Obsługi Klienta

Bricoman - klient CEM ProOptima

Rosnąca liczba supermarketów, zmieniające się oczekiwania Klientów oraz wzrost liczby wizyt i obrotów od nowego segmentu klientów skłonił firmę do rewitalizacji i szybkiego wdrożenia nowych Standardów Obsługi Klienta we wszystkich placówkach.

Co zrealizowaliśmy?

6 miesięczny projekt rewitalizacji firmowych Standardów Obsługi Klienta

Projekt objął:

 

Rezultaty

Wypracowany standard funkcjonuje w firmie i pozwala na łatwe i szybsze wdrożenie nowych pracowników, uwspólnia język dbania o klienta. Firma upowszechnia wypracowany Standard Obsługi Klienta w kolejno otwieranych placówkach.

Bricoman - klient CEM ProOptima zakupy w markecie