Sprawdź jak pracujemy

Wykorzystując różne narzędzia i metod pomożemy Wam usłyszeć czego od Was oczekują klienci, postawić diagnozę dotyczącą tego, jak aktualnie dbacie o klientów i co powinniście zmienić.

Wspólnie zaprojektujemy kształt pożądanej zmiany i sposób jej wdrożenia. Zadbamy o to, by wprowadzić je w firmowe życie. Wszystko po to, by klienci byli bardziej lojalni, a Wasza marka była marką pierwszego wyboru!

Jak pracujemy CEM ProOptima

Poznaj nasz proces

Badanie zaangażowania pracowników

Zbadaj poziom zaangażowania swoich pracowników. Czy będą wkładać całe serce wchodząc w interakcje z klientem?

AchieveGlobal: 80% lojalnych klientów twierdzi, że pozostają lojalni ze względu na traktowanie, jakiego doświadczają od firmy, a nie ze względu na produkt czy usługę, której zakupu dokonują.

Znakomitą obsługę i pożądane doświadczenia klienta mogą zapewnić jedynie zaangażowani pracownicy. To oni na co dzień wkładają swe serce w troskę o Waszego klienta.

zaagazowanie pracownikow w sprawy KLienta - badani eNPS z ProOptima 1


W trakcie badania eNPS (Employee Net Promoter Score) mierzymy emocjonalną lojalność Waszych pracowników i ich zdolność do angażowania się w sprawy klienta.

Wskaźnik eNPS pozwala zmierzyć stopień zaangażowania pracowników w działania firmy

Wskaźnik eNPS pozwala nam sprawdzić aktualną sytuację i zaplanować odpowiednie działania na przyszłość. Jest to użyteczne narzędzie badawcze, które bazuje na metodzie Net Promoter Score.

Employee Net Promoter Score umożliwia zrozumienie pracowników i określenie, z jakich grup składa się załoga tworząca aktualnie Waszą firmę (ilu wśród nich jest promotorów, obojętnych, a ilu krytyków). Dowiecie się także, jakich zmian oczekują pracownicy, by mogli wkładać więcej serca w swoją pracę na rzecz klienta.

zaagazowanie pracownikow w sprawy KLienta - badani eNPS z ProOptima 3

„Zadowoleni i produktywni pracownicy podwyższają postrzeganą wartość usługi, a to z kolei zwiększa satysfakcję konsumenta, jego lojalność wobec organizacji, a ostatecznie – rosną osiągane przez organizację przychody” – Jeon H., Choi B.

Lojalni i zaangażowani pracownicy to najlepsi kandydaci na ambasadorów marki.
Poznaj lepiej swoją firmę dzięki badaniu Employee Net Promoter Score (eNPS)