Sprawdź jak pracujemy
Wykorzystując różne narzędzia i metod pomożemy Wam usłyszeć czego od Was oczekują klienci, postawić diagnozę dotyczącą tego, jak aktualnie dbacie o klientów i co powinniście zmienić.
Wspólnie zaprojektujemy kształt pożądanej zmiany i sposób jej wdrożenia. Zadbamy o to, by wprowadzić je w firmowe życie. Wszystko po to, by klienci byli bardziej lojalni, a Wasza marka była marką pierwszego wyboru!

Poznaj nasz proces
Mapowanie Podróży Klienta w wersji oczekiwanej/idealnej (Customer Journey Map „to Be”)
Zaprojektuj podróż Twojego klienta, dzięki której stanie się lojalny wobec Waszej marki.
Celem CJM „to be” jest precyzyjne zdefiniowanie wizji pożądanych doświadczeń klientów, które mają na celu zwiększenie ich zaangażowania, a w konsekwencji zbudowanie lojalności.
Nowa, lepsza podróż klienta w pierwszej kolejności eliminuje wszelkie napotykane bolączki, utrudnienia, przeszkody. Następnie projektujemy proces tak, żeby dostarczać klientowi wartość dodaną – wszędzie tam, gdzie tylko jest to możliwe, gwarantować mu przeżywanie pozytywnych doświadczeń.
Uczestnicząc w moderowanej przez konsultantów ProOptimy pracy warsztatowej, zespół pracowników reprezentujących kluczowe działy firmy tworzy w szczegółach kształt podróży klientów: doznania zmysłowe, myśli, emocje i doświadczenia, które chcecie już niebawem im zagwarantować.
Podczas warsztatów i późniejszych konsultacji inspirujemy Was do przekraczania oczekiwań Waszych dotychczasowych klientów oraz uwzględnienia najlepszych rynkowych praktyk, które jako konsultanci zaproponujemy. Nie chodzi jednak o zdefiniowanie niezwykłych, wyjątkowych i nieziemskich doświadczeń klientów, które potem trudno zrealizować w praktyce.
Jakich nowych wartościowych doświadczeń (Customer Experiences) mogą od Was oczekiwać klienci?
Jak może wyglądać idealna podróż klientów, gdy zdecydują się kupić a potem korzystać z Waszych produktów i usług? Jakie przyszłe doświadczenia będą czynić różnicę i pomogą Wam stać się numerem jeden, jeśli chodzi o Customer Care?
Tworząc CJM „to BE” pomożemy Wam znaleźć i nazwać wartościową dla Waszego klienta różnicę w doświadczeniu kontaktu z Waszą firmą. Taką różnicę, za którą klienci będą chcieli zapłacić. Nowa, lepsza podróż klienta musi mu przede wszystkim gwarantować wartościowe doświadczenia. Znając wyniki badań przeprowadzonych na Waszych klientach, mając zrealizowaną wcześniej mapę Customer Journey „as IS” oraz zbierając wiedzę posiadaną przez pracowników firmy, możecie zaplanować podróż. Fantastyczną i wartościową zmianę, za którą będą chcieli zapłacić Wasi aktualni oraz przyszli klienci.