
Klienci - realizacje
Oriflame doskonali kompetencje w obszarze Customer Experience
Oriflame to światowa marka, która w Polsce ma wielotysięczną armię konsultantek
Oriflame to światowa marką, którą zna nie tylko każda Pani ale i Panowie. Od ponad 50 lat umożliwia ludziom z różnych zakątków świata celebrowanie swojego naturalnego piękna i spełnianie marzeń. Tworzy nowoczesne i bezpieczne kosmetyki wysokiej jakości oraz oferuje możliwość dołączenia do globalnej społeczności branży urodowej. Z jej pomocą ”Piękno w szwedzkim wydaniu pojawia się w polskich domach.
Firma ma rozbudowaną sieć konsultantek w całym kraju, które bezpośrednio i często kontaktują się z działem obsługi Klienta, który wspiera je w realizacji misji i biznesu, które prowadzą konsultantki i konsultanci.
Menedżerowie CX i HR decydują się na ProOptimę
Szefowa działu Obsługi Klienta i CX oraz dział personalny firmy poszukiwał sprawdzonego, doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji komunikacyjnych. Ważne dla nich było by partner miał doświadczenie w obszarze Customer Experience – ponieważ ta optyka intersuje firmę najbardziej. Do współpracy wybrano ProOptimę, ze względu na jej doświadczenie w Customer Experience Management.
Customer experience w obsłudze „trudnego” Klienta – warto szkolić zespoły CX
Podczas szkoleń dla zespołów obsługujących Klientów firmy
koncentrowaliśmy się na ważnych aspektach Customer Experience m.in.::
- Dlaczego warto walczyć o zadowolenie “trudnego” Klienta?
- Kiedy. dlaczego i jak Klient staje się “trudny”?
- Co to znaczy mieć proaktywną postawę i troszczyć się o Experience Klienta w trakcie problemów zgłaszanych w kanale: telefonicznym, e-mailowym i osobistej obsłudze Klienta.
- Czego oczekuje klient a co “tylko” dostaje?
- Zasadach Customer Experience w praktyce w sytuacjach określanych jako trudne, czyli
- Języku jako kluczowym narzędziu wpływu pracownika, który troszczy się o Experience Klienta.
- Treningu komunikacji w wybranych kanałach, który daje dobry Experience
Szkolenie i trening w obszarze Customer Experience prowadziła Anna Mikołajczyk
Szkolenie zostało przeprowadzone w oparciu o zidentyfikowane wcześniej potrzeby. Wszystkie elementy, uwzględnione w agendzie zostały zrealizowane. Podczas szkolenia uczestnicy, w obu grupach, byli bardzo aktywni i zaangażowani. Dzielili się swoimi doświadczeniami, spostrzeżeniami i refleksjami. Równie chętnie zadawali pytania dotyczące ich indywidualnych sytuacji, które sprawiają im trudność w dbaniu o doświadczenia klientów.
Wskaźnik poleceń szkolenia (NPS), które prowadziła Anna Mikołajczyk wyniósł 83!