Oriflame doskonali kompetencje w obszarze Customer Experience

Od ponad 50 lat Oriflame umożliwia ludziom z różnych zakątków świata celebrowanie swojego naturalnego piękna i spełnianie marzeń.

Oriflame doskonali kompetencje w obszarze Customer Experience

Oriflame to światowa marką, którą zna nie tylko każda Pani ale i Panowie. Od ponad 50 lat umożliwia ludziom z różnych zakątków świata celebrowanie swojego naturalnego piękna i spełnianie marzeń. Tworzy nowoczesne i bezpieczne kosmetyki wysokiej jakości oraz oferuje możliwość dołączenia do globalnej społeczności branży urodowej. Z jej pomocą ”Piękno w szwedzkim wydaniu pojawia się w polskich domach.

Firma ma rozbudowaną sieć konsultantek w całym kraju, które bezpośrednio i często kontaktują się z działem obsługi Klienta, który wspiera je w realizacji misji i biznesu, które prowadzą konsultantki i konsultanci.

Szefowa działu Obsługi Klienta i CX oraz dział personalny firmy poszukiwał sprawdzonego, doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji komunikacyjnych. Ważne dla nich było by partner miał doświadczenie w obszarze Customer Experience – ponieważ ta optyka interesuje firmę najbardziej. Do współpracy wybrano ProOptimę, ze względu na jej doświadczenie w Customer Experience Management

 

Menedżerowie CX i HR decydują się na ProOptimę

Szefowa działu Obsługi Klienta i CX oraz dział personalny firmy poszukiwał sprawdzonego, doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji komunikacyjnych. Ważne dla nich było by partner miał doświadczenie w obszarze Customer Experience – ponieważ ta optyka intersuje firmę najbardziej. Do współpracy wybrano ProOptimę, ze względu na jej doświadczenie w Customer Experience Management.

Customer experience w obsłudze „trudnego” Klienta – warto szkolić zespoły CX

Podczas szkoleń dla zespołów obsługujących Klientów firmy

koncentrowaliśmy się na ważnych  aspektach Customer Experience m.in.::

  • Dlaczego warto walczyć o zadowolenie “trudnego” Klienta?
  • Kiedy. dlaczego i jak Klient staje się “trudny”?
  • Co to znaczy mieć proaktywną postawę i troszczyć się o Experience Klienta w trakcie problemów zgłaszanych w kanale: telefonicznym, e-mailowym i osobistej obsłudze Klienta.
  • Czego oczekuje klient a co “tylko” dostaje?
  • Zasadach Customer Experience w praktyce w sytuacjach określanych jako trudne, czyli
  • Języku jako kluczowym narzędziu wpływu pracownika, który troszczy się o Experience Klienta.
  • Treningu komunikacji w wybranych kanałach, który daje dobry Experience

Szkolenie i trening w obszarze Customer Experience prowadziła Anna Mikołajczyk 

Szkolenie zostało przeprowadzone w oparciu o zidentyfikowane wcześniej potrzeby. Wszystkie elementy, uwzględnione w agendzie zostały zrealizowane. Podczas szkolenia uczestnicy, w obu grupach, byli bardzo aktywni i zaangażowani. Dzielili się swoimi doświadczeniami, spostrzeżeniami i refleksjami. Równie chętnie zadawali pytania dotyczące ich indywidualnych sytuacji, które sprawiają im trudność w dbaniu o doświadczenia klientów.

Wskaźnik poleceń szkolenia (NPS), które prowadziła Ania Mikołajczyk wyniósł 83!