Daikin - klient CEM ProOptima - Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Klienci - realizacje

Daikin

Ponad 2-letnia współpraca objęła szereg usług CEM

Daikin - klient CEM ProOptima

Mercedes wśród klimatyzacji – tak o firmie mówią ich klienci. Firma, której produkt sam się broni i w największym stopniu decyduje o jej sukcesie, zdecydowała się na wdrożenie systemowych narzędzi służących pomiarowi doświadczenia klienta biznesowego.

Co zrealizowaliśmy?

Ponad 2-letnia współpraca objęła szereg usług

Działania:

Daikin - klient CEM ProOptima - Customer Journey Map

 

Rezultaty

  • Pozyskanie unikalnej i szerokiej wiedzy na temat doświadczenia klientów w bardzo wielu punktach styku z marką
  • Wzrost odpowiedzialności i zaangażowania pracowników pośrednio obsługujących klientów (konsultantów, handlowców, pracowników biura obsługi technicznej) w sprawy klienta
  • Poprawa jakości komunikacji i współpracy między liderami zespołów i menedżerami działów
  • Uwspólnianie wizji troski o klienta (CE Statement)
  • Większa kontrola doświadczenia klientów w wybranych punktach styku
  • Sprawniejsze zamykanie małej i dużej pętli (“close the loop”)

Daikin - klient CEM ProOptima - badania NPS

Referencje dla ProOptima potwierdzające wieloletnią współpracę w obszarze CEM

Ponieważ ProOptima od lat, w sposób należyty, realizuje usługi z zakresu CX – CEM. Polecamy ich jako realizatorów usług z zakresu badań, doradztwa w obszarze Customer Experience Management!

Referencje CEM CX od DAIKIN dla ProOptima