Poznaj zespół ProOptima

Warsztat Customer Experience Journey - pro optima

Obsługa klienta zaczyna się od głowy Prezesa!

Pomagamy rosnąć zarówno firmom rodzinnym,
jak i doskonalimy funkcjonowanie korporacji. Spośród firm konsultingowych w obszarze Customer Experience jesteśmy jedną z firm o najdłuższym stażu! Od 2009 roku propagujemy podejście CEM w Polsce. Dzielimy się wiedzą, inspirujemy menedżerów. Naszą misją jest promowanie szacunku w relacjach firm ze swymi klientami oraz wewnątrz organizacji. Jesteśmy głęboko przekonani, że od jakości relacji wewnątrz firmy zależy jakość relacji z jej klientami.

 

Pomagamy naszym Klientom dbać o ich najważniejszy zasób – ich klientów!

W ProOptima od 14 lat doskonalimy kompetencje
i zwiększamy zaangażowanie pracowników naszych klientów w budowanie produktywnych relacji z ich klientami.

Realizujemy strategiczne i operacyjne projekty z obszaru Customer Experience Management (CXM/CEM). Wiemy, że CEM to nie powierzchowne zmiany w obsłudze klienta, ale sedno biznesu. To dzięki koncentracji uwagi pracowników na sprawach klienta rozwijają się firmy.
W tym obszarze nie ma dróg na skróty!

Nasze autorskie podejście umożliwia wewnętrzną transformację firmy. Działania koncentrujemy nie tylko na pracownikach pierwszej linii kontaktu z klientem, ale i na liderach zmiany. To od wizji i podejścia menedżerów zależy sukces w budowaniu trwałych relacji z klientami firmy.

Tomasz Kras na konferencji Customer Congress wystapienie w obszarze Customer Experience Management

Nasi konsultanci