Aquanet poprawia jakość życia

Historia wodociągów Poznania, a zarazem spółki wodociągowo-kanalizacyjnej Aquanet, sięga roku 1865, gdy 29 marca magistrat zatwierdził uchwałą „zaprowadzenie wodociągów miejskich” w stolicy Wielkopolski. Spółka zatrudnia

Aquanet-Klientem-ProOptima w obszarze Customer Experience

Aquanet wybiera do współpracy w obszarze CX ProOptima

Historia wodociągów Poznania, a zarazem spółki wodociągowo-kanalizacyjnej Aquanet, sięga roku 1865, gdy 29 marca magistrat zatwierdził uchwałą „zaprowadzenie wodociągów miejskich” w stolicy Wielkopolski. Spółka zatrudnia setki osób, które na co dzień dbają o sieć w wymiarze infrastruktury, dostarczania wody i odbioru ścieków ale także w obszarze obsługi mieszkańców aglomeracji poznańskiej. To setki tysięcy gospodarstw domowych, firm i instytucji, które potrzebują na co dzień wody.

Właśnie z myślą o mieszkańcach firma ciągle doskonali procesy obsługi klienta i wybrała ProOptimę do realizacji ambitnego projektu kompleksowej oceny funkcjonowania firmy w obszarze Customer Care.

Audyty procesów obsługi, by poprawić jakość obsługi w firmie

Przez ponad 3 miesiące zrealizowaliśmy dla Aquanet szereg usług z obszaru Customer Experience:

  • Analizę wyników szeregu badań, które Aquqnet realizuje badając satysfakcję klienta (m.in. z pomocą wskaźnika wysiłku Klienta czyli Customer Effort Score)
  • Analizy szeregu dokumentów definiujących obietnicę marki oraz opisujących procedury i polityki firmy
  • Badania ankietowe wśród pracowników firmy – wykorzystaliśmy autorskie narzędzie jakim jest “Badanie spójności w obsłudze Klienta“
  • Audyty w miejscu pracy, gdzie Klient firmy pojawia się fizycznie lub kontaktuje się zdalnie z pracownikami firm

Te i szereg innych badań, pozwoliły przygotować rozległy raport weryfikujący aktualny stan jakości obsługi Klienta, procesy, kompetencje i gotowość organizacji do dalszego doskonalenia funkcjonowania w ramach Customer Experience Management.

Jak współpracę z nami ocenia firma? Oddajmy głos Katarzynie Szram Dyrektorce Departamentu Sprzedaży Aquanet SA

Katarzyna Szram Dyrektorka Departamentu Sprzedaży Aquanet SA

 

„Współpracę z firmą ProOptima rozpoczęliśmy jeszcze przed pandemią. Udało nam się zrobić analizę obecnego stanu, badanie spójności oraz określić mapę drogową do wdrożenia zmian. Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką. Pomogli nam przebrnąć przez procesy na styku z klientem i rozpoznać punkty bólu. Współpraca przebiegała bardzo dobrze i sprawnie. Tomasz chętnie dzielił się wiedzę i doświadczeniami z innych projektów. To wyjątkowy ekspert z zakresu Customer Experience.”