CX Day w MediaMarkt z ProOptima

Klienci - realizacje

Media Markt świętuje edukacyjnie CX Day z ProOptima

Buduj pozytywne doświadczenia KLIENTA w czasach BANI

Jak każda świadoma znaczenia CX firma Media Markt w Polsce świętowała edukacyjnie CX Day. W tym roku, 2022 zrobili to z ProOptima:)

Bardzo cieszy nas wybór Kamilli Panasiuk,  Customer Care Managera z Działu Budowania Doświadczeń Klienta​ Media Markt naszej firmy.

Marcin Supranowicz i ja, Tomasz Kras zrealizowaliśmy dla prawie 200 odbiorców, Dyrektorów i kierowników sklepów w całej Polsce interaktywny webinar w dniu święta CX czyli 4 października 2022.

 

Czy przedsięwzięcie było udane? Oddajmy głos Kamili:

Panowie 😊

Dziękuję to za mało 😊

Spełniliście moje marzenia 😊 doprecyzujmy – w zakresie tego webinaru 😊

Dokładnie tak chciałam, aby to wyglądało, żeby mówiąc wprost wycięło nas z naszego schematu, żeby było inspirująco i ciekawie.

I tak właśnie było.

Dodatkowo prowadzenie przez Was w duecie dodatkowo nadawało dynamiki – wiecie sami jak to jest nawet mega ciekawy i inspirujący materiał potrafi uśpić i nie chodzi ani o materiał, ani o podanie go 😊

Wspaniała robota.

Bardzo Wam jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia, usłyszenia – myślę, że to dobre rozpoczęcie zarówno znajomości jak i dalszej współpracy 😊

Kamilla Panasiuk,

Customer Care Manager z Działu Budowania Doświadczeń Klienta​ Media Markt

Kamila Panasiuk z MediaMarkt wybrała ProOptimę do świętowania CX Day