Archon - klient CEM ProOptima projekty domów Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience Management zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Klienci - realizacje

ARCHON+ Biuro Projektów

Zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych prowadzonych przez telefon

Archon - klient CEM ProOptima

Pracownia ARCHON+ Biuro Projektów została założona przez arch. Barbarę Mendel ponad 25 lat temu i obecnie ma silną i ugruntowaną pozycję na rynku.

Co zrealizowaliśmy?

Firma, chcąc skuteczniej odpowiadać na potrzeby swych klientów, zdecydowała się na współpracę z ProOptima szukając sposobu na to, by dynamicznie rozwijający się zespół konsultantów, którzy obsługiwali głownie ruch przychodzący, skutecznie sprzedawał produkty firmy.

ProOptima zrealizowała z sukcesem ambitny proces rozwojowy na przestrzeni kilkunastu tygodniu od września do grudnia.

Projekt objął:

Celem projektu było zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych prowadzonych przez telefon. Integralną część procesu stanowiły szkolenia o charakterze warsztatowym – doskonalące umiejętności prowadzenia profesjonalnego telemarketingu.

Rezultaty

Charakterystycznym aspektem projektu było wprowadzenie do firmy interim menedżera (Beata Szynkowska), który zadbał o to, by efektem szkolenia była zmiana w zachowaniach i postawie pracowników pracujących na pierwszej linii kontaktu z klientami. Realizowana usługa objęła także wprowadzenie szeregu zmian organizacyjnych i usprawnień technicznych.

Badając odroczone efekty po 3 i po 6 miesiącach od zakończenia projektu stwierdzono stosowanie praktyk telemarketingowych oraz wzrost takich parametrów jak:

  • dosprzedaż, która rosła miesiąc do miesiąca,
  • wielkość sprzedaży, która wzrosła nawet do 50%,
  • postawa pracowników, która stała się bardziej prosprzedażowa,
  • wzrost a potem utrzymanie zaangażowania pracowników uczestniczących w projekcie a także nowych, zatrudnionych po zakończeniu projektu.

Archon - klient CEM ProOptima doskonalenie sprzedaży