Carlsberg ASC zaufał ProOptima i doskonalił CX swych Klientów - zobacz jakie usługi w obszarze Customer Experience Management zrealizowaliśmy dla nich

Klienci - realizacje

Carlsberg ASC

Zainicjowanie Customer Expierience Management

Carlsberg ASC klient ProOptima

Migracja procesów w BPO oznacza często kaskadę wyzwań. Jednym z nich w Carlsberg Accounting Service Centre była konieczność przygotowania całego zespołu przejmującego kolejne grupy w ramach procesu do właściwego traktowania klienta, w sytuacji, gdy znakomita większość pracowników nie ma wystarczającego nastawienia proklienckiego. Zespół przed projektem był grupą ekspertów od procesów: księgowych, HRowych.

Co zrealizowaliśmy?

Strategiczny 2-letni projekt badawczo-doradczo-szkoleniowy inicjujący Customer Expierience Management.

 

Projekt objął:

Rezultat:

Projekt zakończył się sukcesem:

  • znaczącym wzrostem satysfakcji klienta (Wzrost satysfakcji klienta o 70%)
  • spadkiem poziomu rotacji
  • wzrostem zaangażowania pracowników w działania proklienckie.

Firma zmieniła swoje oblicze i stała się wyraźnie bardziej prokliencka. Przyniosło to mi.in migracją nowych procesów i dalszy dynamiczny rozwój.

Carlsberg ASC klient ProOptima