nazwa.pl
4 miesięczny projekt szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie
Lider domen w Polsce w związku z dynamicznym rozwojem zdecydował się na szeroko zakrojone działania służące rozwojowi kompetencji obsługowych, w tym sprzedażowych, w dwóch swych lokalizacjach na południu Polski.
Co zrealizowaliśmy?
4-miesięczny projekt szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie
Projekt objął:
- Audyt kompetencji obsługowych (pretest)
- IPS – identyfikację potrzeb szkoleniowych
- Cykl szkoleń realizowanych równolegle w dwu lokalizacjach w Polsce (Kraków i Krosno)
- Przeszkolenie prawie 200 osób
- Posttest mierzący rezultaty projektu
Rezultaty
Firma podniosła poziom kompetencji obsługowych wśród pracowników. Spadła liczba negatywnych informacji od klientów. Podniósł się poziom zaangażowania i satysfakcji wśród pracowników będących na pierwszej linii kontaktu z klientami. Menedżerowie placówek otrzymali wsparcie szkoleniowe i wytyczne do dalszej samodzielnej pracy z pracownikami pierwszej linii kontaktu z klientami.