SygmaBank
Doskonalenie kompetencji obsługowych i menedżerskich
Firma mierzy się z wyzwaniem zachowania w najlepszy możliwy sposób wysokich standardów prowadzonych interakcji obsługowych. Wyzwanie to dotyczy sieci punktów sprzedaży znajdujących się na terenie placówek nowoczesnego handlu w całej Polsce. Do ambitnego projektu, którego celem było podniesienie poziomu kompetencji obsługowych i menedżerskich zatrudnionych pracowników, wybrano ProOptimę.
Co zrealizowaliśmy?
Projekt objął:
- Audyt miejsc sprzedaży – obserwacje pracy pracowników pierwszej linii i ich menedżerów
- Audyt kompetencji obsługowych (pretest) metodą kwestionariuszową
- IPS – identyfikacje potrzeb szkoleniowych
- Warsztat strategiczny dla HR i menedżerów definiujący zakres szkoleń
- Cykl szkoleń realizowanych równolegle w kilku lokalizacjach w całej Polsce
- Posttest – mierzący rezultaty projektu
Rezultaty
Firma dzięki współpracy z ProOptima m.in.:
- podniosła poziom kompetencji obsługowych wśród pracowników (mierzony ankietowo),
- zanotowała spadek liczby negatywnych informacji od klientów,
- zanotowała wzrost poziomu zaangażowania i satysfakcji wśród pracowników będących na pierwszej linii kontaktu z klientami,
- dała menedżerom placówek wsparcie (szkoleniowe) i wytyczne do dalszej samodzielnej pracy z pracownikami pierwszej linii kontaktu z klientami.