Pomagamy dostarczać wartościowe doświadczenia Waszym klientom

tomasz kras - prooptima

Pomagamy firmom dbać o ich najważniejszy zasób – klientów. Robimy to z pomocą najważniejszego aktywu, jakim są pracownicy!

Strategiczna zmiana organizacyjna poprzez kompleksowy projekt Customer Experience Management (CXM/CEM) czy ewolucyjna zmiana wybranych obszarów funkcjonowania firmy?
Która ścieżka jest lepsza dla Was, by poprawić doświadczenie klienta?

W ProOptima od 14 lat doskonalimy kompetencje
i zwiększamy zaangażowanie pracowników
w budowanie produktywnych relacji z klientami naszych klientów.

Realizujemy strategiczne i operacyjne projekty z obszaru Customer Experience Management (CXM/CEM).

 

Customer Experience

Czy możesz teraz nie dbać o doświadczenia swoich klientów?

Era sprzedaży produktów się skończyła! Dobiegła końca! Teraz klienci kupują usługi. Każdy produkt jest usługą. To rewolucja w myśleniu o relacjach z klientem. Aktualnie liczy się doświadczenie klienta, czyli Customer Experience w kontakcie z Twoją marką, bez względu na czas i miejsce.
To, czego doświadczy klient i jakie emocje w nim wywołacie, determinuje to, czy kupi ten pierwszy raz, a potem zostanie lojalnym klientem. Od jego Customer Experience zależy, jak będzie mówił o marce na zewnątrz – wśród innych klientów. Obecna sytuacja wymaga nowego podejścia do relacji
z klientem i pracownikami.

Proponujemy kompleksowe podejście, które pozwoli zadbać o całokształt doświadczeń Waszych klientów. Bez względu na to czy są to klienci biznesowi (b2b) czy indywidualni (b2c).

Dowiedz się więcej i sprawdź, jak przeobrażamy doświadczenia!

warsztaty prooptima
Customer Experience - Employee Experience

Employee Experience

Czy pracownicy Twojej firmy mają paliwo do troszczenia się o klientów?

Autentyczne i pełne zaangażowanie pracowników to warunek konieczny dla sukcesu w Customer Experience Managment (CEM). Bez zaangażowania serc i umysłów pracowników nie ma mowy o dostarczaniu Wartościowego Customer Experience!

Co buduje tak pożądane zaangażowanie pracowników Employee Experience?

Prócz oczywistego nastawienia proklienckiego kluczem jest także osobiste doświadczenie pracowników, czyli Employee Experience (EEM).

Czy chcesz, by Twoi pracownicy wkładali serce w troskę
o Waszego klienta? By dostarczali wartościowych doświadczeń? Zadbaj o ich Employee Experience.

Napisz do nas lub zadzwoń, a poszukamy lepszych sposobów na budowanie proklienckiego nastawienia całej firmy. Twojej firmy.