segaffredo - klient prooptima

Klienci - realizacje

Segafredo doskonali procesy obsługi i sprzedaży

Segafredo bada a potem doskonali procesy obsługowe z ProOptima

Segafredo zanetti klientem prooptimaPropagowanie kultury espresso tak, aby zagwarantować klientowi końcowemu znakomity produkt o niezmiennej jakości – tak o swojej misji pisze Sefafredo.

Działalność firmy w Polsce obejmuje zarówno produkcję, jak i import towarów. Jej oferta handlowa zawiera dwie podstawowe marki produktów kawowych: Segafredo Zanetti oraz Cafe Mag. Spółka działa na wielu obszarach: w kanale sprzedaży detalicznej, w sektorze horeca, a także w sektorze biur, adresując swą ofertę dla dystrybutorów, hurtowni, sieci handlowych i gastronomicznych oraz klientów indywidualnych.

Poprzez sieć oddziałów i dystrybutorów na terenie całego kraju zapewnia swoim  klientom profesjonalne wsparcie działu handlowego oraz serwisu. Firma Segafredo Zanetti proponuje również usługi dodatkowe, takie jak pomoc przy wyborze profesjonalnego sprzętu, czy szkolenia dla personelu punktów gastronomicznych.

 

Dlaczego ProOptima?

Prezes firmy, Monika Dudkiewicz, szukała partnera, który z jednej strony ma kompetencje do badań Klientów i funkcjonowania firmy, realizował projekty doradcze wynikające z postawionej diagnozy a jednocześnie będzie dysponował zaufanym gronem ekspertów, którego pracą będzie mógł kierować na etapie wdrażania szeregu zmian w firmie. Wybór padł na ProOptima, ponieważ prowadziliśmy zarówno badania Klientów, mieliśmy własną metodologię badań wnętrza firmy i mieliśmy doświadczenie zarówno w realizacji projektów klasy Customer Experience Management jak i pracy nad twardszą częścią audytowania i usprawniania procesów sprzedaży i obsługi Klienta.

Przebieg i efekty współpracy

W ciągu prawie roku współpracy zrealizowaliśmy szereg usług:

  • Badań NPS wśród Klientów firmy
  • Badań jakościowych i ilościowych wśród Klientów i pracowników firmy
  • Audyt procesów sprzedaży i obsługi Klienta
  • Prowadziliśmy zespół projektowy doskonalący proces sprzedaży i obsługi
  • Wzmacnialiśmy kompetencje pracowników
  • Doradzaliśmy Zarządowi w trakcie całego procesu

Referencje dla ProOptima CEM

Potwierdzamy należyte wykonanie usług z zakresu CEM/CX przez ProOptima Sp. z o.o. i jest mi miło polecić firmę ProOptima Sp. z o.o. do realizacji projektów obszaru Customer Experience Management.