Kiloutou - klient CEM ProOptima badania NPS czyli Net Promoter Score - Zobacz jakie uslugi z zakresu Customer Experience zrealizowalismy dla zespolu pracownikow firmy

Klienci - realizacje

Kiloutou

Cykliczne badanie wskaźnika NPS

Kiloutou - klient CEM ProOptima badania NPS

KILOUTOU Polska to ogólnopolska sieć wypożyczalni najwyższej jakości sprzętu oraz maszyn budowlanych, oferująca rezerwację urządzeń on-line.

Co zrealizowaliśmy?

Firma KILOUTOU Polska wybrała ProOptimę jako partnera, który pomoże jej określić i monitorować jakość doświadczeń (Customer Experience) swoich klientów – użytkowników sprzętu i maszyn.

Działania

W ramach współpracy zaproponowaliśmy badanie wskaźnika NPS, wykorzystując specjalnie dla firmy opracowany kwestionariusz badający jakość doświadczeń klientów (Customer Experience).

Opracowaliśmy plan badawczy oraz zrealizowaliśmy badanie na reprezentatywnej grupy klientów końcowych firmy w całej Polsce.

Opracowaliśmy raport z badania, który pomógł firmie podjąć szereg biznesowych decyzji.

Rezultaty

Po pierwszym badaniu określiliśmy wskaźnik NPS dla całej firmy oraz w interesujących ją obszarach. Pierwsze badanie (NPS relacyjny) ma swoją kontynuację w cyklicznym NPS transakcyjnym, pozwalającym stale monitorować poziom emocjonalnej lojalności klientów tej dynamicznie rozwijającej się sieci wypożyczalni.

Dzięki temu firma może stale mieć rękę na pulsie zadowolenia swoich klientów na terenie całego kraju, może porównywać wyniki pomiędzy rejonami oraz śledzić dynamikę rosnącej satysfakcji klientów. Wyniki badań służą bowiem do zamykania pętli (małej i dużej). Dzięki czemu klienci firmy KILOUTOU mogą doświadczać coraz lepszej jakości serwisu oraz odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania.

Kiloutou - klient CEM ProOptima badania NPS transakcyjny