Sprawdź jak pracujemy
Wykorzystując różne narzędzia i metod pomożemy Wam usłyszeć czego od Was oczekują klienci, postawić diagnozę dotyczącą tego, jak aktualnie dbacie o klientów i co powinniście zmienić.
Wspólnie zaprojektujemy kształt pożądanej zmiany i sposób jej wdrożenia. Zadbamy o to, by wprowadzić je w firmowe życie. Wszystko po to, by klienci byli bardziej lojalni, a Wasza marka była marką pierwszego wyboru!
Poznaj nasz proces
Zbadaj dojrzałość CXową Twojej organizacji - CEM Maturity
Jaki jest aktualny poziom dojrzałości Twojej organizacji w zakresie Zarządzania doświadczeniem klienta - Customer Experience Management?
Zbadaj poziom dojrzałości organizacyjnej w zakresie Zarządzania doświadczeniem klienta – Customer Experience Management
Wejdź na stronę i wypełnij ankietę a prześlemy Ci wyniki:
https://forms.gle/4Xt2VDfwGFxgjwib8
Zapraszamy, oceń swoją organizację na dzień dzisiejszy i zrób krok by wzmacniać pro-klienckie podejście w sposób kompleksowy i skuteczny.
Pamiętaj nie ma złych wyników – są takie, które stanowią punkt wyjścia do dalszych działań doskonalących.
Zapraszam
Tomasz Kras
CEO ProOptima