Sprawdź jak pracujemy
Wykorzystując różne narzędzia i metod pomożemy Wam usłyszeć czego od Was oczekują klienci, postawić diagnozę dotyczącą tego, jak aktualnie dbacie o klientów i co powinniście zmienić.
Wspólnie zaprojektujemy kształt pożądanej zmiany i sposób jej wdrożenia. Zadbamy o to, by wprowadzić je w firmowe życie. Wszystko po to, by klienci byli bardziej lojalni, a Wasza marka była marką pierwszego wyboru!

Poznaj nasz proces
Opracowanie zmian strategiczno-rozwojowych
Przygotujemy firmę, zespoły pracowników i menedżerów do zmian.
Podczas serii warsztatów planistycznych z menedżerami formułujemy strategię wprowadzania zmiany optymalnej dla Waszej organizacji. Dzięki postawionej w fazie badania diagnozie, a także wcześniejszemu zaangażowaniu pracowników, zespół wdrożeniowy opracowuje strategię, taktykę i harmonogram wdrożenia. Do wprowadzanej zmiany potrzebne są także zasoby. Wiemy z doświadczenia, że nie tylko finansowe, ale przede wszystkim czasowe, które są największym wyzwaniem.
Operacja wdrożenia CEM odbywa się na żywym organizmie a skuteczność wdrożenia jest pochodną właściwego planowania w czasie. Podczas warsztatów projektujemy sekwencję działań umożliwiających skuteczne wdrożenie, definiujemy zasoby i ich źródła, obsadzamy główne role w scenariuszu wdrożeniowym, a także robimy Gantta i harmonogram prac.
Skuteczne wdrożenia to te dobrze zaplanowane.
Albert Einstein, pytany co by zrobił, gdyby miał świadomość, że została tylko godzina do końca świata, powiedział, że przez 55 minut zastanawiałby się co zrobić, a potem w ostatnie 5 minut to zrobił. Obrazuje to wagę analizy i planowania. Tymczasem większość porażek we wdrożeniach jest konsekwencją złego zaplanowania zmiany. Pokazują to badania. Ponadto nasz polski optymizm i niesamowita zdolność do realizacji śmiałych przedsięwzięć poprzez „pospolite ruszenie” tutaj nie pomaga.
Czy zmiany w Waszej firmie poprzedza etap wystarczająco dobrego planowania?