Sprawdź jak pracujemy
Wykorzystując różne narzędzia i metod pomożemy Wam usłyszeć czego od Was oczekują klienci, postawić diagnozę dotyczącą tego, jak aktualnie dbacie o klientów i co powinniście zmienić.
Wspólnie zaprojektujemy kształt pożądanej zmiany i sposób jej wdrożenia. Zadbamy o to, by wprowadzić je w firmowe życie. Wszystko po to, by klienci byli bardziej lojalni, a Wasza marka była marką pierwszego wyboru!

Poznaj nasz proces
Liderzy - od nich zależy sukces w Customer Experience Management
Liderzy - czy wdrożą pragmatykę Zarządzania doświadczeniem klienta w Twojej firmie?
Liderzy – jaki mają potencjał i na co ich stać?
Wiemy, że sukces we wdrożeniu Customer Experience Management czyli zarządzania doświadczeniem klienta zależy w największym stopniu od liderów. Od tego czy kierownicy, menedżerowie i dyrektorzy są gotowi lub mają potencjał do wprowadzania zmian w firmie a potem ich pielęgnowania i egzekwowania zależy najwięcej. Projekty klasy CEM, oznaczają transformację kultury organizacyjnej firmy na klientocentryczną, czyli taką, w której centrum nie jest produkt, czy usługa ani proces a klient. Ta transformacja wymaga niezwykle silnych, odpowiedzialnych i szybko uczących się menedżerów.
Ta transformacja wymaga liderów biorących odpowiedzialność za biznes, tu i teraz.
- Czy Twoi menedżerowie tacy są?
- Czy podołają skali i dynamice zmian jakie czeka firmowe środowisko jeśli będziecie wdrażać Customer Experience Management na swoim podwórku?
- Na ile możesz być pewny, że wezmą odpowiedzialność za wprowadzane zmiany?
Zbadaj kompetencje (wiedzę, umiejętności i postawę) swoich liderów już teraz
Dowiedz się na kogo już możesz liczyć a kto wymaga wsparcia. Oceń swych ludzi by było wiadomo czyj potencjał i w jakim zakresie trzeba rozwijać by z sukcesem wdrożyć Customer Experience Management w Twojej firmie.