Sprawdź jak pracujemy
Wykorzystując różne narzędzia i metod pomożemy Wam usłyszeć czego od Was oczekują klienci, postawić diagnozę dotyczącą tego, jak aktualnie dbacie o klientów i co powinniście zmienić.
Wspólnie zaprojektujemy kształt pożądanej zmiany i sposób jej wdrożenia. Zadbamy o to, by wprowadzić je w firmowe życie. Wszystko po to, by klienci byli bardziej lojalni, a Wasza marka była marką pierwszego wyboru!

Poznaj nasz proces
Komunikacja zmiany
KICK OFF wdrożenia
Gdy zdecydujecie się na proces przeobrażeń i postanowicie wdrożyć np. nowy Standard Obsługi Klienta lub jeszcze szerzej – Customer Experience Management, zmiana ta zostanie zakomunikowana waszym pracownikom.
By zagwarantować pełne zaangażowanie całej firmy w proces wdrożenia, jeszcze zanim rozpoczniemy faktyczne wprowadzanie zmiany organizacyjnej, przygotowujemy wyjątkowe wydarzenie, jakim jest KICK OFF wdrożenia.
KICK OFF rozpoczyna nowy okres w historii Waszej firmy – prowadzący do zmiany doświadczeń klientów na lepsze. Od teraz na pierwszym miejscu znajdzie się jeszcze widoczniej Wasz klient.
Pomagamy właściwie przygotować KICK OFF, by był znaczącym doświadczeniem dla pracowników. W trakcie wydarzenia odbywają się wystąpienia kluczowych osób: prezesa, menedżerów, pracowników odpowiedzialnych za przeobrażenia w firmie. Od jakości tych wystąpień wiele zależy, dlatego też przygotowania i sam KICK OFF wspierane są przez konsultantów i trenerów ProOptimy. Tak, by KICK OFF był niezapomnianym wydarzeniem.
Ciągła komunikacja zmiany
Zmiana to proces, który wymaga nie tylko pojedynczego wydarzenia, ale ciągłej, wręcz nadmiarowej komunikacji. Podczas warsztatów i konsultacji pomożemy zaplanować, przygotować, a potem zrealizować szerokie spektrum działań komunikacyjnych, z wykorzystaniem wszelkich dostępnych kanałów kontaktu z pracownikami i klientami.
Od jakości komunikacji (odmiennej w różnych fazach procesu zmiany) zależy to, czy pozyskane podczas przygotowań, a potem KICK OFFu zaangażowanie zostanie utrzymane. Największe wyzwania związane z Zarządzaniem Doświadczeniem klienta pojawiają się na etapie wdrożenia. Stąd nasza troska o to, by komunikacja była maksymalnie skuteczna. Wszystko po to, by wdrożenie zakończyło się sukcesem, a Wasz klient doświadczył lepszego traktowania, budującego jego lojalność.
Czy komunikacja zmian w Waszej firmie skutecznie buduje zaangażowanie?