Sprawdź jak pracujemy
Wykorzystując różne narzędzia i metod pomożemy Wam usłyszeć czego od Was oczekują klienci, postawić diagnozę dotyczącą tego, jak aktualnie dbacie o klientów i co powinniście zmienić.
Wspólnie zaprojektujemy kształt pożądanej zmiany i sposób jej wdrożenia. Zadbamy o to, by wprowadzić je w firmowe życie. Wszystko po to, by klienci byli bardziej lojalni, a Wasza marka była marką pierwszego wyboru!

Poznaj nasz proces
CSAT - badanie satysfakcji klienta - Customer Satisfaction Score
Czy wiesz, jak w prosty sposób sprawdzić czy nowa oferta/usługa jest dla Waszych klientów satysfakcjonująca? A może chcesz zweryfikować, jaki ma wpływ na zadowolenie klienta dany fragment jego podróży (touchpoint)?
Czy wiesz, jak w prosty sposób sprawdzić czy nowa oferta/usługa jest dla Waszych klientów satysfakcjonująca? A może chcesz zweryfikować, jaki ma wpływ na zadowolenie klienta dany fragment jego podróży (touchpoint)?
CSAT to najstarsze i najpopularniejsze badanie konsumenckie. Dzięki niemu w szybki sposób poznasz konkretną (mierzalną) odpowiedź na pytanie o stopień zadowolenia klienta.
Badanie satysfakcji to również najprostsze i najtańsze narzędzie służące poznaniu perspektywy konsumenta. Z racji swojej elastyczności może być precyzyjnie dostosowane do konkretnego produktu/sytuacji.
Element badania satysfakcji może też stanowić część większego badania ankietowego – nic na tym nie tracąc. To sprawia, że metodologia ta w wielu firmach wciąż stanowi ważną część kultury organizacyjnej.
Sprawdź w jakim stopniu Wasza usługa jest dla klientów satysfakcjonująca!