Sprawdź jak pracujemy

Wykorzystując różne narzędzia i metod pomożemy Wam usłyszeć czego od Was oczekują klienci, postawić diagnozę dotyczącą tego, jak aktualnie dbacie o klientów i co powinniście zmienić.

Wspólnie zaprojektujemy kształt pożądanej zmiany i sposób jej wdrożenia. Zadbamy o to, by wprowadzić je w firmowe życie. Wszystko po to, by klienci byli bardziej lojalni, a Wasza marka była marką pierwszego wyboru!

Jak pracujemy CEM ProOptima

Poznaj nasz proces

CSAT - badanie satysfakcji klienta - Customer Satisfaction Score

Czy wiesz, jak w prosty sposób sprawdzić czy nowa oferta/usługa jest dla Waszych klientów satysfakcjonująca? A może chcesz zweryfikować, jaki ma wpływ na zadowolenie klienta dany fragment jego podróży (touchpoint)?

Czy wiesz, jak w prosty sposób sprawdzić czy nowa oferta/usługa jest dla Waszych klientów satysfakcjonująca? A może chcesz zweryfikować, jaki ma wpływ na zadowolenie klienta dany fragment jego podróży (touchpoint)?

Satysfkakcja-Klienta-mierzmy-zadowolenie-Klienta-z-ProOptima

CSAT to najstarsze i najpopularniejsze badanie konsumenckie. Dzięki niemu w szybki sposób poznasz konkretną (mierzalną) odpowiedź na pytanie o stopień zadowolenia klienta.

Badanie satysfakcji to również najprostsze i najtańsze narzędzie służące poznaniu perspektywy konsumenta. Z racji swojej elastyczności może być precyzyjnie dostosowane do konkretnego produktu/sytuacji.

Element badania satysfakcji może też stanowić część większego badania ankietowego – nic na tym nie tracąc. To sprawia, że metodologia ta w wielu firmach wciąż stanowi ważną część kultury organizacyjnej.

Sprawdź w jakim stopniu Wasza usługa jest dla klientów satysfakcjonująca!