Zysk i lojalność. Dlatego warto badać NPS - webinar ProOptima 18.03.2019 WEBINARY w obszarze Customer Experience Management od ProOptima

do pobrania

Zysk i lojalność. Dlatego warto badać NPS. - webinar 18.03.2019 ProOptima

2019-03-18

Nie udało Ci się wziąć udziału w webinarze? Pobierz prezentację!

Michał Zamirski podczas webinaru:

  • Wykazał związek między lojalnością, zyskiem i NPS,
  • Odpowiedział na pytanie dlaczego warto badać NPS,
  • Przybliżył strukturę badania i opowiedział o przebiegu procesu badawczego,
  • Przedstawił korzyści płynące z NPS,
  • Omówił NPS case study, czyli które renomowane marki zarządzają doświadczeniem klienta i co to daje. 

Nagranie z naszych webinarów znajdziesz na naszym kanale na You Tube

Zysk i lojalność. Dlatego warto badać NPS - webinar ProOptima 18.03.2019

Autor

CEM ProOptima, ProOptima