Badanie spójności CX (CX Business Integrity) - dlaczego warto byście zmierzyli sobie ten wskaźnik? - webinar

webinary

Badanie spójności CX (CX Business Integrity) - dlaczego warto byście zmierzyli sobie ten wskaźnik?

2023-07-14

​Klient jest dla nas najważniejszy!

Tak brzmią hasła marketingowe wielu firm. Firmy chcą być na pewno postrzegane jako klientocentryczne.
  • Czy tak jest naprawdę?
  • Czy pracownicy manifestują powszechnie i na co dzień Waszym klientom, że tak jest?
A może to jedynie buzzword, które nawet marketingowo nic nie znaczy a pracownicy już dawno nie angażują się w realizację tej słusznej zasady?
Jeśli jednak właścicielowi, Zarządowi, menedżerom jednak zależy na tym by to nie były puste słowa a naczelna zasada działania firmy wówczas koniecznym jest uruchomienie zmian w organizacji na wielu poziomach: wiedzy, przekonań, zachowań wynikających z kompetencji oraz odpowiednich zasobów – by ta obietnicę realizować.Badania spójności (CX Business Integrity) – sposób na rzetelną i kompleksową diagnozę, która pomaga wdrażać transformację Customer Experience (CX).
By planować a potem wdrażać efektywne zmiany na poziomie: kultury organizacyjnej, kompetencji, procesów, struktury potrzebne są narzędzia diagnostyczne, które pokażą gdzie jesteśmy.
Jaki jest poziom (wskaźnik) spójności w tej koncentracji na kliencie (CX Business Integrity) w całej naszej organizacji ale i gdzie są poszczególne działy czy grupy pracowników.
Które czynniki są szczególnie istotne i od interwencji w które warto zacząć proces zmian.
Jak zatem badanie spójności (CX Business Integrity) może pomóc w tym ważnym procesie doskonalenia sprawności firmy w pozyskiwaniu i utrzymania klienta?
Czy wynik badanie spójności wystarczy by wzbudzić motywację do zmian? Jakich efektów samego badania ale i pracy z wynikiem można się spodziewać? Wszystko to okiem eksperta, doświadczonego praktyka w wykorzystaniu narzędzia jakim jest badanie spójności dla realizacji strategii klientocentycznych wielu firm.

Podczas webinaru Tomasz opowie w oparciu o Casy study:

  • Czym jest wskaźnik spójności,​ co badanie bada i​ po co stworzono Badanie spójności (CX Business Integrity)?
  • Jak​ie są właściwości autorskiego narzędzia ProOptima jakim jest Badanie spójności (CX Business Integrity)?
  • Jakie są trzy kluczowe, badane tym narzędziem czynniki?
  • Co jest rezultatem diagnozy – czyli jak wygląda raport z Badania spójności (CX Business Integrity)
  • Kiedy i jak można wykorzystać Badania spójności (CX Business Integrity) w organizacji, która staje się klientocentryczna (zdecydowała się na transformację CX/CEM)
  • Case study: etapy pracy z narzędziem pomagającym – osiągnąć spójności (CX Business Integrity)

Zapraszamy zobacz zapis z bezpłatnego webinaru: Badanie spójności CX (CX Business Integrity) – dlaczego warto byście zmierzyli sobie ten wskaźnik?

Do czego jeszcze możecie wykorzystać Badania spójności (CX Business Integrity)  w Twojej organizacji? Dowiedz się i zadaj pytanie naszemu ekspertowi: Tomaszowi Kras

Webinar odbył się 19 września 2023 g 9:30-10:30

 

Autor

Tomasz Kras, ProOptima