Tryptyk klientocentryczny z Tomkiem Łysoniem, czyli wdrażać transformacje CX z sukcesem - case study firmy LYSON

Customer Experience Management

Tryptyk klientocentryczny z Tomkiem Łysoniem, czyli wdrażać transformacje CX z sukcesem - case study firmy LYSON

2023-07-18

Zainspiruj się w serii LIVE historią Tomka Łysonia i dowiedz się jak planować i wdrażać transformacje CX z sukcesem

LIVE z właścicielem i CEO firmy po transformacji z średniej rodzinnej na światowego lidera w branży.

Dowiedz się, w serii spotkań o tym gdzie była, jaka była droga firmy LYSON do miejsca, w jakim jest teraz.

Zapraszam na LIVE z Właścicielem i prezesem światowego lidera w zakresie produkcji i dystrybucji wszystkiego co potrzebuje profesjonalny lub amator pszczelarstwa, firmy LYSON – Tomkiem Łysoniem

Tryptyk to 3 obszary półgodzinnych  rozmów na żywo kierowanych do: prezesów i właścicieli biznesu, oraz menedżerów firmy, którym zależy na skalowaniu, wzroście ich biznesów w oparciu o strategię koncentracji na kliencie.

Spotkanie 1: Rodzinny biznes, który skaluje się do lidera branży. Od idei założycieli do kultury organizacyjnej, która umożliwia wzmacnianie przewagi konkurencyjnej na lata

Porozmawiamy o:

  • kulturze organizacyjnej, znaczeniu misji i wizji i tego wszystkiego co zazwyczaj jest pięknym ale tylko… hasłem marketingowym – jak to jest w firmie LYSON?

  • rozwoju i ewolucji postaw zatrudnionych liderów w drodze do umacniania przywództwa, zaangażowania i odpowiedzialności za biznes – kim byli a kim dziś są?

  • transformacji samego właściciela biznesu w procesie skalowania biznesu – co CEO zmienił, w jaki sposób i dlaczego?

 

Spotkanie 2: Pieniądze w transformacji klientocentrycznej (CX). Od przekonania, że po prostu tak warto do wartości zmonetyzowanej. Z Tomaszem  porozmawiamy o:

  • ROI z CX czyli o tym kiedy pojawiają się pieniądze z CXa – bo przecież nie na początku zmian

  • cyfrze – jako punkcie wyjścia i dojścia – co można “dowieść” wdrażając CEM, standaryzując pracę, wdrażając innowacje i optymalizacje

  • rodzajach inwestycji jakich wymaga transformacja CX: w ludzi, procesy, infrastrukturę

  • inwestycji w rozwój pracowników i jej związku z rozwojem firmy – czy da się budować wzrost firmy bez odpowiedniego podejścia – do zatrudnionych ludzi?

 

Spotkanie 3. Blaski i cienie transformacji CX, czyli lekcje dla tych, którzy chcą podążać podobną drogą. W finałowym spotkaniu porozmawiamy o:

  • trzech najbardziej odważnych decyzjach, które pozwoliły zdobyć LYSON przewagę konkurencyjna w globalnym wyścigu o pozycję światowego lidera w grupie producentów sprzętu pszczelarskiego?

  • fuck-upy czyli największych błędach jakie można popełnić rozwijając firmę i o tym czy czegoś one uczą i kogo

  • efektywność osobista lidera – co na co dzień robi Tomek, że mu się cały czas chce rozwijać biznes?

Zapraszam na LIVE z Właścicielem i prezesem światowego lidera w zakresie produkcji i dystrybucji wszystkiego co potrzebuje profesjonalny lub amator pszczelarstwa, firmy LYSON – Tomkiem Łysoniem

Kiedy? Ostatnie spotkanie 21 listopada 2023 g 11:30

 

 

 

Kim jest Tomasz Łysoń?

Tomasz Łysoń to pasjonat pszczelarstwa, innowator i przedsiębiorca z sukcesem!

Wszystko zaczęło się od dziadka, który zaszczepił w nim pasję do pszczelarstwa i mechaniki. Idąc w ślady dziadka, wykorzystując jego potencjał rozwinął to, co On zaczął, czyli produkcję uli styropianowych w przydomowym garażu. Przejął firmę w wieku 19 lat. Korzystając z przestrzeni  do działania, jaką dali mu rodzice rozwinął firmę wraz ze swoimi współpracownikami do pozycji światowego lidera.

Jako prezes firmy, ciągle energiczny, z głową pełną pomysłów i niezwykłą charyzmą. Otwarty na świat i to, co oferuje, umiejętnie czerpiąc i wdrażając do pszczelarstwa najlepsze rozwiązania, często na pozór niemożliwe do połączenia.

Człowiek wielu talentów i miłośnik zabytkowych samochodów. Zaledwie w wieku 19 lat „usiadł za kierownicą” firmy i od tamtego czasu bardzo dynamicznie ją rozwija.

Z zawodu wykwalifikowany pszczelarz, hodowca matek pszczelich linii Krainka Viktoria, członek Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych oraz Wojewódzkiego Związku Pszczelarzy w Krakowie. Jako przedsiębiorca

Tomasz był wielokrotnie nagradzany nie tylko odznaczeniami pszczelarskimi, ale też biznesowymi – stał się więc w jakimś sensie rzecznikiem pszczelarstwa na większych rynkach, zwracając uwagę osób niezainteresowanych pszczołami i ich hodowlą na tę niszową dziedzinę.

Tomasz angażuje się w różnego rodzaju akcje charytatywne i społecznościowe w Polsce i na świecie. Jest również organizatorem Międzynarodowego Rajdu Pojazdów Zabytkowych Bielany. Oprócz tego dwukrotnie brał udział w Rajdzie maluchami w obronie pszczół (po Europie oraz po Polsce) – współorganizowany właśnie przez firmę Łysoń.

Mimo młodego wieku Tomasz mógłby swoim życiorysem obdzielić kilka osób. Nie zatrzymuje się jednak – wciąż podejmuje nowe wyzwania i realizuje kolejne pomysły. Doskonale łączy swoje pasje z obowiązkami i życiem rodzinnym.

Dba o relacje międzyludzkie, nie tylko w firmie, lecz również z partnerami biznesowymi. Dla nas, pracowników firmy jest jak matka pszczela – decyduje o rozwoju „rodziny” i wysyłając „feromony”, scala całą kolonię.

Więcej o Tomku: https://lyson.com.pl/content/150-zarzad

LYSON - powinieneś znać tą firmę, choć znana jest głownie amatorom i profesjonalistom pszczelarstwa - na całym świecie

Firma Tomasza Łysonia funkcjonuje na rynku od 27 lat.

Produkowany przez nią asortyment stanowi obecnie 70%  udziału w sprzedaży branżowej na polskim rynku. Obecnie, przedsiębiorstwo LYSON, zajmuje stanowisko europejskiego lidera specjalizującego się w produkcji sprzętu pszczelarskiego. Działalność eksportowa to ok. 70% przychodów firmy z dystrybucją w ponad 70 krajach.

Tomasz Łysoń założył Przedsiębiorstwo Pszczelarskie w 1995 roku, kontynuując rodzinne tradycje, których początki sięgają 1951 roku. Ważną rolę w historii firmy odgrywa tutaj dziadek Tomasza, Marian Łysoń, jeden z pierwszych konstruktorów uli styropianowych w Polsce, będących wówczas innowacyjnym rozwiązaniem w gospodarce pasiecznej. Firma zatrudnia obecnie ponad 250 osób.

Marka Łysoń rozwija swoją działalność pszczelarską na wielu płaszczyznach. W 2004 roku, poszerzono działalność firmy o Gospodarstwo Pasieczne Łysoń, będące spółką Tomasza z siostrą Katarzyną. Przedsiębiorstwo Tomasza Łysonia, to nie tylko promocja pszczelarstwa, ale także mocny nacisk na wartość edukacji we współczesnym społeczeństwie. W 2018 roku, w podziemiach siedziby firmy w Kleczy Dolnej koło Wadowic, uruchomiono jedyne w Polsce Interaktywne Centrum Pszczelarstwa Apilandia, które w multimedialny sposób zachęca i edukuje odwiedzających w tematyce pszczelarskiej. Firma Łysoń to także Fundacja Apikultura, której celem jest uświadomienie społeczeństwu roli pszczół w ekosystemie, promocja produktów pszczelich oraz wszelkiego rodzaju pomoc środowisku pszczelarskiemu. To właśnie te wartości zostały wyróżnione podczas Gali Finałowej EY Entrepreneur Of The Year – Przedsiębiorca Roku w postaci nagrody specjalnej, doceniając tym samym fundament, na którym od lat opiera się firma Łysoń i jej działania.

W czerwcu 2023 firma została ponownie wyróżniona, tym razem przez Deloitte w Best Managed Companies Poland – i należy do grona liderów polskiego biznesu, gdyż wyróżniają się wysokimi standardami realizacji swoich przedsięwzięć, a także umiejętnością dostosowania się do potrzeb rynku i skutecznego mierzenia się z przeciwnościami.

 

Więcej o firmie: https://lyson.com.pl/content/51-historia

Autor

Tomasz Kras, ProOptima