Nie popełniaj tych błędów przy mierzeniu doświadczeń klienta - Webinar Ela Gierczyńska

Customer Experience Management

Nie popełniaj tych błędów przy mierzeniu doświadczeń klienta

2023-09-09

Nie popełniaj tych błędów przy mierzeniu doświadczeń klienta!

 

Firmy potrzebują KPI, firmy potrzebują mierników realizacji celu. Inaczej praktykowanie Customer Experience Management to sztuka a nie działanie biznesowe.

NPS, CSI, CES, Bounce rate, SLA, Średni czas oczekiwania na połączenie, Wskaźnik porzuconych połączeń, Czas trwania rozmowy (średni czas obsługi, AHT), Poziom zadowolenia klienta, Średni czas odpowiedzi, Średni czas w oczekiwaniu… można by mnożyć!

A do tego jeszcze ten podział na KPI, KRI, RI… tu tez jest wielkie pole do popisu.

Jeśli jest ich tak wiele to jak zatem mierniki wybrać, które są najważniejsze? Które się sprawdzają i dlaczego?

Na jakie pułapki trafić może nawet doświadczony menedżer BOK, DOK, CC, Help Desk, czy innego działu, który na siebie bierze ciężar wchodzenia w interakcje z klientem firmy.

 

Zapraszamy do obejrzenia bezpłatnego webinaru z Elą Gierczyńską pt. Nie popełniaj tych błędów przy mierzeniu doświadczeń klienta!

Ela poruszyła w nim z praktycznej, bo wieloletniego menedżera w obszarze Customer Service i Customer Experience, następujące zagadnienia:

  • Jak wybrać najlepsze mierniki dla mojego obszaru w gąszczu wielu mierników?
  • Jak miernik stał się celem samym w sobie.
  • Dlaczego szefowie przywiązują się do mierników?

Kiedy?

Webinar odbył się 6 października 2023 g 9:30-10:30

Autor

CEM ProOptima, ProOptima