Managing the Total Customer Experience - ebook_CEM_ProOptima&SalesManago

customer experience

Zarządzaj doświadczeniem Klienta z pomocą Managing the Total Customer Experience - ebook_CEM

2020-07-23

Każdy menedżer logistyki i obsługi klienta świadomie walczący o to by zdobywać lojalność klientów. Każdy ekspert, który na co dzień rozwiązuje problemy klienta podczas jego obsługi. Każdy menedżer marketingu, chcący uprawiać nowoczesny (Growth hacking’owy) marketing, w którym omnichanal’owa obsługa jest rzeczywistością. Wszyscy Wy mierzycie się z tym by poprawiać doświadczenia swego klienta przez usprawnianie działania: ludzi, procesów i firmy jako całości. Wszystko w służbie klienta.

Każdy menedżer wcześniej czy później sięga po rozwiązania klasy Customer Experience Management.

Zapoznaj się z tym jak na Total Customer Experience Managemet patrzy ProOptima.

Pobierz ebook Managing the Total Customer Experience opracowany przez ProOptima&SalesManago

Managing the Total Customer Experience - ebook_CEM

Autor

Tomasz Kras, ProOptima