Tomasz Kras

CEO ProOptima, CX Evangelist

CX Ewangelista, CEO ProOptima ale i coach, doradca i trener. Kierując firmą doradczą, i pracą kilkudziesięciu ekspertów, zrealizował kilkadziesiąt różnej skali wdrożeń z obszaru Customer Experience Management.  Jest partnerem dla właścicieli i zarządów firm, które w obszarze Customer Experience chcą wzmacniać swoją przewagę konkurencyjną i rozwijać biznes.

Tomasz Kras CEM ProOptima

Doświadczenie

Od 2007 realizuje także projekty zwiększające zdolność organizacji do budowania lojalności klienta. Wspiera menedżerów w transformacji klientocentrycznej ich organizacji: bada, doradza, projektuje i przyspiesza wdrażania zmian. Prelegent wielu konferencji i wystąpień, autor kilkudziesięciu artykułów. Propagator wiedzy psychologicznej do zastosowania w biznesie oraz Customer Experience w Polsce. Przekonuje polskich menedżerów do wyboru Customer Experience jako strategii na kolejne lata. Wskazuje, jak dostarczając wartościowe doświadczenia klientom, można zarabiać i rozwijać biznesy.

Tomasz Kras na konferencji Customer Congress

 

Portfolio obejmuje pracę m.in z takimi firmami jak: OTIS, NEUCA, Daikin, Luxmed, Etex , Raiffeisen Polbank, Energa, Narodowy Bank Polski, DUKA, Asseco, Comarch, Armatura, Urząd Miasta Krakowa, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, TELE-FONIKA, Barlinek, Electrolux, Sanofi, Bank BGŻ, Goodrich, TRW, ZF, POSNET, BRUK-BET, Alstom Power, ArcelorMittal, Jean Louis David, Volantis, BP, Uniqa, Solidex, Spinko, Cemex, PZU, CEVA, Tauron, GAZ System, Imperial Tobacco, Alpla, Bricoman, Carlsberg,CeWeColor, De Laval, PGD, Getin Bank, LYSON, Segafredo, Vesuvius, NEUCA i wiele innych.

Od 2007 Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Członek założyciel Polskiego Stowarzyszenia Obsługi Klienta oraz członek Customer Experience Professionals Association.

Absolwent psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, szkoły trenerów i konsultantów Zarządzania, szkoły coachingu “The Art and Science of Coaching” (Erickson College International, ICF).

Tomasz Kras

CEO ProOptima, CX Evangelist

CX Ewangelista, CEO ProOptima ale i coach, doradca i trener. Kierując firmą doradczą, i pracą kilkudziesięciu ekspertów, zrealizował kilkadziesiąt różnej skali wdrożeń z obszaru Customer Experience Management.  Jest partnerem dla właścicieli i zarządów firm, które w obszarze Customer Experience chcą wzmacniać swoją przewagę konkurencyjną i rozwijać biznes.