Tomasz Kras

CEO ProOptima, CX Evangelist

Kierując firmą, zrealizował kilkadziesiąt różnych projektów z zakresu obsługi klienta (CX/CEM), rozwoju kompetencji menedżerów wszystkich szczebli i zespołów pracowników, koordynował badania lojalności klientów.

Od 2007 realizuje projekty z obszaru CX (Customer Experience): badania, doradztwo, konsultacje, projekty zmian organizacyjnych i rozwijających kompetencje zwiększające zdolność organizacji do budowania lojalności klienta.

Tomasz Kras CEM ProOptima

Doświadczenie

Jego portfolio obejmuje pracę z osobami bezpośrednio kontaktującymi się z klientami oraz menedżerami m.in. z takich organizacji, jak: DUKA, Armatura Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, TELE-FONIKA Kable, Barlinek, Sanofi Pasteur, Sygma Bank, Quantum Software, POSNET, BRUK-BET, Alstom Power, Jean Louis David, Solidex, Cemex, Imperial Tobacco, Sądy Apelacyjne (Kraków, Wrocław, Elbląg), Carlsberg ASC, DAIKIN, ŁYSOŃ, Robobat, Interia.pl, Uniwersytet Jagielloński, EXPRESS (grupa PGD), BRICOMAN, ZF TRW, LUX MED,

Od 2007 Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Członek założyciel Polskiego Stowarzyszenia Obsługi Klienta oraz członek Customer Experience Professionals Association.

Absolwent psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, szkoły trenerów i konsultantów Zarządzania, szkoły coachingu „The Art and Science of Coaching” (Erickson College International, ICF).

Tomasz Kras

CEO ProOptima, CX Evangelist

Kierując firmą, zrealizował kilkadziesiąt różnych projektów z zakresu obsługi klienta (CX/CEM), rozwoju kompetencji menedżerów wszystkich szczebli i zespołów pracowników, koordynował badania lojalności klientów.

Od 2007 realizuje projekty z obszaru CX (Customer Experience): badania, doradztwo, konsultacje, projekty zmian organizacyjnych i rozwijających kompetencje zwiększające zdolność organizacji do budowania lojalności klienta.

2