24.10.2023 - Dojechać do celu, czyli jak wykorzystywać Mapy Podróży Klientów, by osiągać założone cele CXEX

Customer Experience Management

Dojechać do celu, czyli jak wykorzystywać Mapy Podróży Klientów, by osiągać założone cele CX/EX

2023-06-14

Jak wykorzystywać Mapy Podróży Klientów, by osiągać założone cele Customer i Employee Experience?

Mapowanie podróży klienta to narzędzie a nie cel sam w sobie.

Wielu liderów i ekspertów zdaje się o tym zapominać lub co jeszcze częściej się zdarza traci to przekonanie  z czasem jaki upływa od pierwszych, niezwykle silnych emocji z sali warsztatowej.

Początkowa ekscytacja i świadomość po co mapujemy ulega rozmyciu w morzu dylematów i rozterek a co jeszcze częściej ustępuje pod wpływem współpracowników – często menedżerów innych działów, z których wywodzą się eksperci zaangażowani w projekt. Ich codzienne cele, za które są rozliczani początkowo jedynie dają o sobie znać a z czasem dominują.

W takich okolicznościach i lider mapowania traci rezon.

Zapraszamy na bezpłatny webinar z Tomkiem Krasem pt. Dojechać do celu, czyli jak wykorzystywać Mapy Podróży Klientów, by osiągać założone cele CX/EX

W trakcie webinaru z Anią odpowiemy sobie na pytania:

  • Skąd brać wiedzę jakie cele mapowania są nierealne a jakie można osiągnąć zanim ruszymy z akcją post IT na ścianę!?
  • Na jakie wyzwania, przeszkody i trudności musi się przygotować lider mapowania?
  • Co  zrobić by dojechać do celu?
  • Pit stop w mapowaniu, kiedy je robić i co podczas nich robić?
  • W prawo czy w lewo, jak szacować potencjalne korzyści i straty i ustalać priorytety?
  • Dashboard w oparciu o mapę czyli stały monitoring parametrów jazdy

24.10.2023 - Dojechać do celu, czyli jak wykorzystywać Mapy Podróży Klientów, by osiągać założone cele CXEX

 

Kiedy?

24 października 2023 g 9:30-10:30

Rejestracja na bezpłatny webinar: TUTAJ

Autor

CEM ProOptima, ProOptima