aktualności

Ekipa ProOptima pisze dla dwumiesięcznika "Customer Experience Manager"

2022-02-23

W końcu jest! "Customer Experience Manager" magazyn

Ekipa ProOptima pisze dla dwumiesięcznika “Customer Experience Manager”

To pierwszy w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a  także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami.

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla dużych średnich i dużych firm została zaś stworzona prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla pracowników.

ProOptima jako partner merytoryczny zaprasza do Prenumeraty i śledzenia naszych artykułów i publikacji na łamach dwumiesięcznika.

 

Autor

Tomasz Kras, ProOptima