aktualności

Zarządzanie doświadczeniem klienta. Jak zyskać trwałą przewagę - inspirujący wykład podczas 20 lecia firmy DAIKIN

2022-09-06

20 lecie firmy DAIKIN w Polsce

Zarządzanie doświadczeniem klienta. Jak zyskać trwałą przewagę? - inspirujący wykład podczas 20 lecia firmy DAIKIN DAIKIN to 80369 pracowników na całym świecie, 17800 produktów w ofercie Daikin Polska, 100 + miejsc produkcji na całym świecie, w tym najnowsza lokalizacja to Polska!, 150 krajów dystrybucji na całym świecie. DAIKIN to klimatyzacja, oczyszczacze powietrza, pompy ciepła ale i kompleksowe rozwiązania dla obiektów biznesowych (biura, powierzchnie handlowe i fabryki), deweloperów i firm wykonawczych oraz klientów indywidualnych.

Współpraca ProOptima z DAIKIN

ProOptima współpracuje z DAIKIN

Firma jak pisze sama o sobie każdego dnia wykorzystuje nowoczesną technologię, aby zapewnić komfortowe warunki do życia dla wszystkich ludzi i regionów na świecie. I coś o tym wiemy w praktyce, współpracujemy z firmą DAIKIN od ponad 5 lat w obszarze Customer Experience Management.
W tym roku (dokładnie w zeszłym ale była pandemia) firma obchodzi 20 lecie istnienia w Polsce.

20 lecie istnienia w Polsce musi być świętowane i duchem i ciałem:)

20 lecie istnienia w Polsce firmy DAIKIN

To właśnie dlatego Tomasz Dobryniewski z zespołem zorganizowali wielką imprezę, która łączyła ducha i ciało. Podczas całodziennego wydarzenia była przestrzeń na wspomnienia o początkach i rozwoju firmy, docenienie partnerów, którzy budują pozycję firmy w Polsce i … robią znakomite obroty, była wspaniała kuchnia, tort ale co dla nas najważniejsze strawa intelektualna. Setki obecnych na spotkaniu współpracowników zostało poinformowanych o strategicznych kierunkach i rozwoju firmy DAIKIN, jako światowego gracza ale w przełożeniu na polski rynek i to na czym zależy partnerom biznesowym DAIKIN nad Wisłą. Właściciele, menedżerowie i pracownicy firm współpracujących z DAIKIN zostało także zainspirowanych do rozwoju własnych biznesów, zmian w swoim osobistym i firmowym życiu dzięki wystąpieniom, jakie miały miejsce 1 czerwca 2022.

Zarządzanie doświadczeniem klienta. Jak zyskać trwałą przewagę? Tomasza Krasa podczas święta firmy DAIKIN Polska

Na zaproszenie Magdaleny Dżugan pojawił się na scenie Tomasz Kras, CEO ProOptima i CEM Ewangelista. Ze sceny podczas kilkudziesięciominutowego, interaktywnego wystąpienia Tomasz przekonywał, że to właśnie dzięki trosce o klienta i wdrażaniu rozwiązań klasy Customer Experience Management menedżerowie mogą zyskiwać wzrost obrotów i zysków oraz wzmocnienie pozycji na rynku.
Podczas całego wystąpienia Tomasz przedstawił 4 korzyści z zarządzania doświadczeniem klienta. Bo dzięki Customer Experience Management:
  • Zwiększasz lojalność klientów i rekomendacje dla swojej firmy
  • Zwiększasz przychody i długoterminową wartość klienta (LTV)
  • Jesteś blisko klientów i kształtujesz oczekiwania i postawy
  • Obniżasz koszty i zainwestujesz we właściwe rzeczy – inteligentne innowacje, za które chcą płacić klienciZarządzanie doświadczeniem klienta.- wystąpienie Tomasza Kras

Działające na wyobraźnie wystąpienie, które angażuje!

Tezy i forma wystąpienia zostało oceniona bardzo wysoko a wiemy to przez zastosowanie podczas wystąpienia programu Mentimeter, które to pomogło zaangażować uczestników a także rozstrzygnąć konkurs z narodami na jego końcu.
Ważnym aspektem wystąpienia była nowoczesna wizja marketingu, gdzie rezultat w postaci rozwoju biznesu zależy od współpracy obecnych na rynku partnerów.
Wizja rozwoju firmy DAIKIN jest szalenie ambitna ale to dzięki partnerom, którzy tak licznie zjawili się by świętować razem 20 lecie, będzie możliwa do realizacji.
Tego sobie, w końcu współpracujemy z DAIKIN, i im samym życzę. Liczę, że znowu się spotkamy już za kilka lat by świętować 25 lecie!Zarządzanie doświadczeniem klienta. Jak zyskać trwałą przewagę? - inspirujący wykład podczas 20 lecia firmy DAIKIN

Autor

Tomasz Kras, ProOptima