JAK BUDOWAĆ CUSTOMER JOURNEY MAP W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI - wystąpienie i warsztat na Forum Loyalty PLanet360 w 2022

aktualności

 JAK BUDOWAĆ CUSTOMER JOURNEY MAP W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI - wystąpienie i warsztat na Forum Loyalty PLanet360 w 2022

2022-08-29

Jak budować Customer Journey Map w nowej rzeczywistości? Warsztaty w ramach Forum Loyalty PLanet360 2022

ProOptima na Forum Loyalty PLanet360°
ProOptima na Forum Loyalty PLanet360°
Szalenie miło było wystąpić i poprowadzić warsztaty podczas, pierwszej od dwóch latach pandemii, konferencji stacjonarnej w ramach Forum Loyalty PLanet360° (20-21-22 kwietnia 2022 r., w Hotelu Sound Garden, Warszawie).
Jak budować Customer Journey Map w nowej rzeczywistości? Warsztaty w ramach Forum Loyalty PLanet360 2022
Dziękuję zespołowi brave conferences za ponowne zaproszenie!
 
W Forum udział wzięło ponad 200 uczestników, reprezentujących sieci handlowe, usługi, sektor FMCG i dobra trwałe.   
ProOptima na Forum Loyalty PLanet360°
ProOptima (w osobie Tomasza Krasa i Elżbiety Gierczyńskiej) prowadziła warsztaty pt. JAK BUDOWAĆ CUSTOMER JOURNEY MAP W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI. Sala pękała w szwach, klimatyzacja ledwie dawała radę – takie było zainteresowanie tematem mapowania. Cieszy nas to ogromnie i dziękujemy uczestnikom za udział w hybrydowym warsztacie. Pracowaliśmy bowiem i na sali i w aplikacji, którą wykorzystujemy do mapowania podróży klienta w pracy z naszymi klientami.
Jak budować Customer Journey Map w nowej rzeczywistości? w ramach Forum Loyalty PLanet360 Jak budować Customer Journey Map w nowej rzeczywistości? w ramach Forum Loyalty PLanet360
Śledźcie nas na kolejnych wystąpieniach i wydarzeniach. Mamy nadzieję, że już niebawem spotkamy się ponownie.
 
Tomek Kras

Autor

Tomasz Kras, ProOptima