Zyski z CX i EX - jak liczyć zwrot z inwestycji w CX i EX - webinar ProOptima

Customer Experience Management

Zyski z CX i EX jak liczyć zwrot z inwestycji w Customer i Employee Experience?

2023-05-20

Zyski z CX i EX jak liczyć zwrot z inwestycji w Customer i Employee Experience?

Biznes rządzi się prostą regułą – inwestycja powinna przynieść zwrot.
A jak to jest w obszarze Customer i Employee Experience? Czy działania, które chcemy podejmować w ramach CX i CEM zwracają się?
Zapoznaj się z ROI i ROX – dwoma ścieżkami, które pozwalają szacować wpływ inicjatyw CX/EX na biznes.
Podczas webinaru opowiemy o tym:
  • dlaczego trzeba liczyć zyski z CEM ( Customer i Employee Experience)
  • jakich błędów nie popełniać – by nie wyjść na naiwnego entuzjastę CX
  • jak to robić w realiach średniej i dużej organizacji
  • poznasz przykłady wyliczeń ścisłych (algorytm, czyli ROI) ale i przybliżonych szacunków (heurystyka) zwrotu z inwestycji w poprawę CX i EX, czyli ROX.
  • dowiesz się czego Ci potrzeba by być partnerem dla biznesu jeśli chcesz by firma inwestowała w CX/EX
By być partnerem w biznesie dla innych menedżerów firmy, z Zarządem czy właścicielem na czele CXowiec musi umieć wyliczyć co da firmie inwestycja w CX i EX.

Autor

CEM ProOptima, ProOptima