
Customer Experience Management
Zyski z CX i EX jak liczyć zwrot z inwestycji w Customer i Employee Experience?
2023-05-20
Zyski z CX i EX jak liczyć zwrot z inwestycji w Customer i Employee Experience?
Biznes rządzi się prostą regułą – inwestycja powinna przynieść zwrot.
A jak to jest w obszarze Customer i Employee Experience? Czy działania, które chcemy podejmować w ramach CX i CEM zwracają się?
Zapoznaj się z ROI i ROX – dwoma ścieżkami, które pozwalają szacować wpływ inicjatyw CX/EX na biznes.
Podczas webinaru opowiemy o tym:
- dlaczego trzeba liczyć zyski z CEM ( Customer i Employee Experience)
- jakich błędów nie popełniać – by nie wyjść na naiwnego entuzjastę CX
- jak to robić w realiach średniej i dużej organizacji
- poznasz przykłady wyliczeń ścisłych (algorytm, czyli ROI) ale i przybliżonych szacunków (heurystyka) zwrotu z inwestycji w poprawę CX i EX, czyli ROX.
- dowiesz się czego Ci potrzeba by być partnerem dla biznesu jeśli chcesz by firma inwestowała w CX/EX
By być partnerem w biznesie dla innych menedżerów firmy, z Zarządem czy właścicielem na czele CXowiec musi umieć wyliczyć co da firmie inwestycja w CX i EX.
Zapraszamy weź udział w bezpłatnym webinarze: Zyski z CX i EX jak liczyć zwrot z inwestycji w Customer i Employee Experience?
Kiedy?
22 listopada 2023 g 9:30-10:30
Rejestracja na bezpłatny webinar: TUTAJ