Zyskać na problemie, czyli jak generować oszczędności przez optymalizację procesu reklamacji
2023-01-09
Zyskać na problemie, czyli jak generować oszczędności przez optymalizację procesu reklamacji
Troska o lojalnych klientów nie dotyczy tylko działań marketingowych czy sprzedażowych – te zazwyczaj firmy maja całkiem dobrze zaopiekowane. Zdobywanie i ułatwianie klientowi kupowania firmy mają opanowane – zarządzają więc doświadczeniem klienta (Customer Experience) na tym etapie bardzo dobrze.
Co jednak z dalszą częścią podróży klienta? Gdy staje się klientem? – tu zazwyczaj jest sporo do doskonalenia.
Szczególnie newralgicznym etapem tej posprzedażowej podróży klienta (Customer Journey) są zastrzeżenia i reklamacje.
Nikt ich nie lubi – ani klienci ani firmy a właśnie ten obszar wymaga w szczególności poprawy w polskich firmach.
Firmy popełniają na tym etapie szereg kosztowych błędów, które kosztują firmę nie tylko utratę wizerunku ale konkretne sumy pieniędzy, które mogłby zostać w firmie – o ile dobrze podejdzie się do tematu reklamacji.
Nasz ekspert od doskonalenia jakości obsługi Klienta oraz Customer Experience – podzieli się podczas webinaru swą wiedzą, która pomoże firmie zaoszczędzić i negatywnych emocji i pieniędzy.
Zapraszamy do obejrzenia bezpłatnego webinaru podczas którego Anna Mikołajczyk opowiedziała o tym, że:
Reklamacja to nie tylko przywilej prawny
Przedstawi TOP 5 najczęstszych błędów w procesach reklamacji, przez które firmy tracą zamiast zyskiwać
Pokaże sposoby na skuteczne rozwiązywanie problemów zamiast ciągłego gaszenia pożarów
Zapraszamy na webinar z Anną Mikołajczyk, która przez lata praktykowała podnoszenie jakości obsługi i generowała oszczędności w jednej z największych firm telekomunikacyjnych a teraz dzieli się swym doświadczeniem z liderami CX i CEM.
Troska o lojalnych klientów nie dotyczy tylko działań marketingowych czy sprzedażowych – te zazwyczaj firmy maja całkiem dobrze zaopiekowane. Zdobywanie i ułatwianie klientowi kupowania firmy mają opanowane – zarządzają więc doświadczeniem klienta (Customer Experience) na tym etapie bardzo dobrze.
Co jednak z dalszą częścią podróży klienta? Gdy staje się klientem? – tu zazwyczaj jest sporo do doskonalenia.
Szczególnie newralgicznym etapem tej posprzedażowej podróży klienta (Customer Journey) są zastrzeżenia i reklamacje.
Nikt ich nie lubi – ani klienci ani firmy a właśnie ten obszar wymaga w szczególności poprawy w polskich firmach.
Firmy popełniają na tym etapie szereg kosztowych błędów, które kosztują firmę nie tylko utratę wizerunku ale konkretne sumy pieniędzy, które mogłby zostać w firmie – o ile dobrze podejdzie się do tematu reklamacji.
Nasz ekspert od doskonalenia jakości obsługi Klienta oraz Customer Experience – podzieli się podczas webinaru swą wiedzą, która pomoże firmie zaoszczędzić i negatywnych emocji i pieniędzy.
Zapraszamy do obejrzenia bezpłatnego webinaru podczas którego Anna Mikołajczyk opowiedziała o tym, że:
Zapraszamy na webinar z Anną Mikołajczyk, która przez lata praktykowała podnoszenie jakości obsługi i generowała oszczędności w jednej z największych firm telekomunikacyjnych a teraz dzieli się swym doświadczeniem z liderami CX i CEM.
Kiedy webinar sie odbył?
24 marca 2023 g 9:30-10:30
Nagranie do obejrzenia tu: