CEM - Customer Experience Management - dlaczego własnie teraz warto zaczac zarzadzac WEBINARY w obszarze Customer Experience Management od ProOptima

webinary

Customer Experience Management w KRYZYSIE WEBINAR

2020-04-23

Customer Experience Management w KRYZYSIE dlaczego właśnie teraz warto zacząć zarządzać CX? WEBINAR

Jeśli do tej pory tego nie robiliście lub robiliście ale zastanawiacie się jak po erze COVID i po niej robić CX to ten webinar jest dla Was.

Za nami webinar, podczas którego odpowiadałem na pytania dlaczego właśnie teraz warto zacząć zarządzać CX. Poruszyłem m.in.kwestie:

  • Kryzys a sprawa CX
  • Czy inni tego nie wykorzystają? Wielcy tak robili w przeszłości dlaczego mają nie zrobić ponownie?
  • Krok po kroku – co robić by wdrażać CEM właśnie teraz?
  • Jak to robić?

Webinar Customer Experience Management w Kryzysie odbył się 29 kwietnia 2020. Archiwalne nagrania z webinarów znajdziesz klikając poniżej, na naszym kanale na YouTube:

CEM-Customer-Experience-Management

Nagranie z webinaru dostępne czasowo

Autor

CEM ProOptima, ProOptima