Wszystkie ręce na pokład, czyli jak angażować pracowników w budowanie pozytywnych doświadczeń klientów

webinary

Wszystkie ręce na pokład, czyli jak angażować pracowników w budowanie pozytywnych doświadczeń klientów WEBINAR

2020-07-20

Mówienie o tym, że „klient jest dla nas najważniejszy” to zdecydowanie za mało aby każdy pracownik rozumiał co ma robić i był zaangażowany w sprawy klienta. W wielu firmach istnieje też przekonanie, że za CX odpowiedzialne są działy obsługi lub dedykowani specjaliści. Czy to błąd? Kto jest odpowiedzialny za Customer Experience? Specjaliści, menedżerowie, CEO?  Które działy firmy mają więcej odpowiedzialności? Obsługi Klienta, Marketingu, Sprzedaży, Logistyki, Operacji? Można by tak mnożyć.

By skutecznie zarządzać doświadczeniem klienta (Customer Experience Management) potrzebne są wiedza, kompetencje, zasoby, narzędzia, możliwości, których nie ma żadna pojedyncza osoba czy dział. Tak jak Customer Experience klienta jest globalny i totalny, tak klientocentryczność buduje się całościowo i kompleksowo. A są do tego narzędzia i sprawdzone praktyki. Wiadomo co warto wykorzystać a czego unikać.

Zapraszamy na bezpłatny webinar, z który poprowadzi Anna Mikołajczyk a z którego dowiesz się m.in.:

  • w gestii, których zespołów i pracowników leży realizowanie strategii CEM
  • o 5 krokach koniecznych do budowania zaangażowania
  • o dobrych praktykach angażujących pracowników

Brzmi interesująco?

Zapisz się i weź udział w webinarze

i skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczenia. Zapraszam!

Anna Mikołajczyk – ekspert ProOptima, prowadząca webinar

Anna Mikołajczyk

Autor

Anna Mikołajczyk, ProOptima