Wpływ Sprzedaży Doradczej na CX czyli Customer Experience współczesnego klienta
2023-03-06
Wpływ Sprzedaży Doradczej na CX czyli Customer Experience współczesnego klienta
Zarządzanie doświadczeniem klienta (Customer Experience Management) – to działanie totalne. Obejmuje ono zarówno działania marketingowe, posprzedażowe, obsługowe ale przede wszystkim handlowe.
Mapowanie podróży klienta, badania ale i praktyka pokazują jak wielkie znaczenie mają punkty styku z marką pod postacią z krwi i kości człowieka – sprzedawcy, przedstawiciela, handlowca.
Jak zatem doświadczenie klienta w bezpośrednim kontakcie z handlowcem wpływa na to czy sprzedaż dojdzie do skutku oraz na to czy klient będzie lojalny wobec marki? Czy jego umiejętności, manifestowana postawa mają wpływ tylko na wynik o który walczy handlowiec czy też mają wpływ na późniejsza podróż klienta (Customer Journey).
Wszak współczesnym firmom zależy nie na jednorazowej sprzedaży ale na wielu zakupach ze strony klienta a ta wymaga zupełnie innego podejścia do procesu sprzedaży. Pomaga w tym sprzedaż doradcza.
Grzegorz Jeżowski zaprasza na webinar, gdzie opowie i podzieli się naszym doświadczeniem. W szczególności poruszy takie zagadnienia jak:
- Czym jest sprzedaż doradcza i czym się różni od pozostałych metodyk sprzedażowych?
- Czym jest i jakie są jej składowe doświadczenia zakupowego (CX)?
- Jak doświadczenie zakupowe determinuje oczekiwania i kryteria ocen późniejszych doświadczeń?
- Czego oczekują klienci od swego doradcy i dlaczego warto pozytywnie odpowiedzieć na to oczekiwanie
- Jak sprzedaż doradcza pomaga i realizacji celu sprzedażowego i strategii CEMowej
Kiedy?
11 kwietnia 2023 g 9:30-10:30
Rejestracja na bezpłatny webinar: TUTAJ