Trendy w CX w 2022 wg. ProOptima
2021-12-16
Trendy w CX w 2022 wg. ProOptima
Każdy nowy rok przynosi podsumowania starego lub prognozy na przyszłość. Tym razem przedstawiamy prognozy w interesującym nas obszarze Customer Experience (CX) pokuszę się ja, Tomasz Kras.
Po latach obserwacji rynku rodzimego i światowego. Po latach pracy z Klientami nad realizacją różnej skali projektów klasy Customer Experience Management pokuszę się o przewidzenie pewnych trendów. Jesteście ciekawi jakie to trendy?
Na webinarz opowiadałem o tym:
- Jakie trendy w obszarze Customer Experience będą obecne w 2022?
- Które tendencje się nasilą, jakie znikną a jakie pojawią się jako nowe?
- Jak w odpowiedzi na te trendy mogą i powinni się zachować menedżerowie firm, które w oparciu o CX budują swoją przewagę?
- Które praktyki CEMowe są warte naśladowania a które były ślepą drogą?
Na te i wiele innych pytań odpowiem podczas otwierającego serię CXowo/CEMowych webinarów w 2022.
Dodatkowo, wśród uczestników webinaru rozlosowaliśmy nagrodę książkową. Obowiązkową lekturę, książkę pt.: “Tworzenie doświadczeń klientów” Gratuluję zwycięzcom!
Zapraszam do zapisów!
Kiedy odbył się webinar?
27 stycznia 2022 o godzinie 9:30