Społeczność praktyków Customer Experience w Polsce

Customer Experience Management

Społeczność praktyków Customer Experience w Polsce

2022-08-22

Społeczność CX jakiej nie było

Nie ma nic gorszego niż być samotnym, wołającym na puszczy – jak mawiał klasyk.

W ProOptima powołaliśmy do życia społeczność CX, która:

  • gromadzi fascynatów Customer Experience w Polsce, którym zależy na ciągłym gromadzeniu i upowszechnianiu wiedzy w obszarze CX
  • umożliwia prawdziwą wymianę dobrych praktyk ale i przestrzega przed błędami, których nie warto popełniać
  • daje przestrzeń na zindywidualizowaną konsultacje i grupową wymianę myśli: poglądów, przekonań, pomysłów

Już niebawem zaprosimy Was do dołączenia do nas. Przedstawimy także cel, założenia i opiszemy sposób działania.

Zapraszamy do kontaktu już teraz!

Tomasz Kras – CEO ProOptima || Customer Experience Evangelist

 

 

Autor

Tomasz Kras, ProOptima