Społeczność praktyków Customer Experience w Polsce

Customer Experience Management

Społeczność praktyków Customer Experience w Polsce

2022-08-22

Społeczność CX jakiej nie było

Społeczność praktyków Customer Experience w Polsce

 

W ProOptima właśnie powołaliśmy do życia społeczność CX, która:

  • gromadzi fascynatów Customer Experience w Polsce, którym zależy na ciągłym gromadzeniu i upowszechnianiu wiedzy w obszarze CX
  • umożliwia prawdziwą wymianę dobrych praktyk ale i przestrzega przed błędami, których nie warto popełniać
  • daje przestrzeń na zindywidualizowaną konsultacje i grupową wymianę myśli: poglądów, przekonań, pomysłów

Cel Społeczności praktyków Customer Experience w Polsce

 

  • Znakomita większość praktyków CXa EXa w firmach działa w pojedynkę lub niewielkich zespołach. Co powiesz na to, że od dziś nie jesteś z tym sam/a?

 

Społeczność nasza, to wypracowana przez aktywne uczestnictwo jej członków przestrzeń do zdobywania wiedzy i wymiany doświadczeń, a nawet uzyskania darmowej pomocy od ekspertów mierzących się z podobnymi wyzwaniami w praktykowaniu klientocentryczności. 

 

W naszej społeczności skorzystasz i weźmiesz udział w :

  • Wymianie pomysłów, dobrych praktyk – inspirujących rozwiązań, ale i ostrzeganiu przed ślepymi ścieżkami wdrażania inicjatyw CX (Customer Experience) i EX (Employee Experience) 
  • Aktywnej pomocy w rozwiązywaniu aktualnych problemów CXowych i EXowych w  firmach ich członków. Wsparciu w rozwiązywaniu wyzwań w obszarze CXM/EXM
  • Dzieleniu się inspiracjami i ogólną wiedzą – gdzie szukać wskazówek i pomocy w poszczególnych obszarach: np. polecane narzędzia IT, polecane systemy do badań, agencje badawcze…

 

Wizja Społeczności praktyków Customer Experience w Polsce

 

Niezależnie od tego czy działasz w CX rok czy 10 lat znajdujesz w gronie praktyków zawsze inspiracje do tego jak radzić sobie z bieżącymi wyzwaniami w Twojej organizacji. Poprzez bliskie relacje zyskujesz pewność, co do kierunków rozwoju CX w Twojej organizacji w horyzoncie 3-5 lat. Nigdy nie pozostajesz sama lub sam.

 

 

Założenia

 Naczelna zasada to coś za coś. Każdy z członków społeczności może zyskać wiedzę ale i  wsparcie emocjonalne. Oczekujemy jednak wzajemności czyli wymiany za wymianę.

 

 

Formuła działania

 

    • Spotykamy się raz w miesiącu online, na 2 godziny, o stałej porze (18:00)
    • Każde spotkanie ma gospodarza (facylitatora) z ProOptima
    • Spotkania mają dwa formaty, realizowane naprzemiennie: inspiracyjne i wyzwaniowe. 
    • Inspiracyjne – w tym pierwszym formacie mamy dyżurny temat, którego gospodarzem jest człowiek z ProOptima. Na tych spotkaniach omawiamy ten dyżurny temat np. praktyka wdrażania wniosków z NPSa + głosujemy co będzie tematem spotkania w drugiej formule i jego bohatera (bohatera CX) – czyli członka społeczności, który “nazwie i przyniesie, konkretne wyzwanie, z którym się mierzy w swej firmie”.
    • Wyzwaniowe – na spotkaniach w drugiego rodzaju, w formule Mastermind/Action Learning będziemy mierzyć się z wyzwaniem bohatera CX, dzięki czemu bohater otrzyma nową perspektywę, porady, wskazówki lub zadanie wdrożeniowe. Spotkanie moderują gospodarze z ProOptima.

     

Zapraszamy do naszej społeczności!

 

Rejestracja członków

 Przybywajcie!

 

Ania, Iwona, Ela, Marcin i Tomek

Tomasz Kras – CEO ProOptima || Customer Experience Evangelist

 

 

Autor

Tomasz Kras, ProOptima