Poznaj Customer Experience Management - szkolenie otwarte - online

Szkolenia CX

Poznaj Customer Experience Management

2021-04-06

Dlaczego miałbyś wziąć udział w szkoleniu?

  • Pracujesz w dziale obsługi Klienta, marketingu czy sprzedaży i jesteście skoncentrowani na Kliencie ale inne działy swą uwagę koncentrują gdzie indziej a Ty chcesz to zmienić i mieć argumenty
  • Wiele słyszałeś o Customer Experience, CX i CEM i choć intuicyjnie wiesz co co chodzi z tym CX chcesz mieć większy porządek w głowie
  • Zależy Ci na wzroście satysfakcji Waszych Klientów – w końcu to dzięki nim Wasz biznes istnieje
  • Pragniesz świeżej wiedzy i inspiracji do budowania przewagi konkurencyjnej, w sposób, który Klienta stawia w centrum uwagi
  • A może już wiesz, że będziecie zarządzać doświadczeniami Klientów (Customer Experience) i formujesz drużynę, która podoła ambitnemu zadaniu i ta drużyna powinna się dokształcić – byście mówili tym samym językiem

Weź udział w szkoleniu Poznaj Customer Experience Management, będącym wprowadzeniem w świat CX

Zakres programu szkolenia

  • Ile tracą firmy złej obsłudze Klienta (LTV, retencja, marka)?
  • Zyski z lojalności klienta – obniżenie kosztów czy wzrost przychodów?  Ile może zyskać nasza firma?
  • Od gospodarki produktu do gospodarki przeżyć i doświadczeń. Ewolucja organizacji ze względu na gotowość do Customer Experience Management (CEM) – gdzie teraz jest moja firma?
  • Czy Customer Experience Management to działanie, taktyka, strategia czy filozofia?
  • Jak to robią inni? Przykłady realizacji Customer Experience Management na świecie i Polsce.
  • Czym są Customer Experience (doświadczenia Klientów)? Mechanizm działania emocji i pamięci Klientów.
  • Psychologia Customer Experience. Jak doświadczenia Klientów przekładają się na lojalność, jej brak lub coś jeszcze gorszego?
  • Gdzie tworzą się doświadczenia Klientów? Moje doświadczenie z perspektywy klienta jako punkt wyjścia.
  • Customer Experience Management – kluczowe pojęcia.
  • Narzędzia CEM – jak i czym możesz mierzyć doświadczenia Klienta?
    • NPS/CES/CSI
    • IDI i narzędzia jakościowe – w tym online
    • Voice of the Customer (VoC)
    • Closed Loop
    • Brand Promise & Brand Values
    • Jakościowe (IDI, FGI, Insight konsumencki)
    • Customer Journey Map
  • Rola pracowników w wypracowywaniu i wdrażaniu strategii Customer Experience.
  • Rola i zadania menedżera we wdrożeniu CEM w firmie.
  • Etapy i metody wdrażania CEM.
  • Wskaźniki sukcesu wdrożenia CEM.
  • Action Plan uczestników – jaki będzie mój następny krok CEM?

To jeden dzień, intensywne 2 dni i 16 godzin dydaktycznych, które mogą zmienić wiele!

Forma szkolenia -całkowicie bezpieczna ONLINE

  • W trakcie szkolenia opowieść o Customer Experience będzie nasycona przykładami z kraju, z naszej praktyki a czasem i z zagranicy:)
  • Odwoływać będziemy się doświadczeń i pytań uczestników – tak by na nie udzielić wyczerpujących odpowiedzi.
  • Stawiamy na aktywne metody pracy i nawet jeśli jest to szkolenie online będą pewne ćwiczenia do wykonania w trakcie (przez co będzie można doświadczyć narzędzi CEMowych)
  • Pomost przyszłość – zadanie do wykonania po szkoleniu.

 

Formalnie

Szkolenie trwa 2 dni, łącznie 16 godzin dydaktycznych.

Zgłoszenia możesz dokonać na tej stronie:

Poznaj Customer Experience Management – szkolenie otwarte – online

 

Autor

CEM ProOptima, ProOptima