Poznaj Customer Experience Management
2021-04-06
Dlaczego miałbyś wziąć udział w szkoleniu?
- Pracujesz w dziale obsługi Klienta, marketingu czy sprzedaży i jesteście skoncentrowani na Kliencie ale inne działy swą uwagę koncentrują gdzie indziej a Ty chcesz to zmienić i mieć argumenty
- Wiele słyszałeś o Customer Experience, CX i CEM i choć intuicyjnie wiesz co co chodzi z tym CX chcesz mieć większy porządek w głowie
- Zależy Ci na wzroście satysfakcji Waszych Klientów – w końcu to dzięki nim Wasz biznes istnieje
- Pragniesz świeżej wiedzy i inspiracji do budowania przewagi konkurencyjnej, w sposób, który Klienta stawia w centrum uwagi
- A może już wiesz, że będziecie zarządzać doświadczeniami Klientów (Customer Experience) i formujesz drużynę, która podoła ambitnemu zadaniu i ta drużyna powinna się dokształcić – byście mówili tym samym językiem
Weź udział w szkoleniu Poznaj Customer Experience Management, będącym wprowadzeniem w świat CX
Zakres programu szkolenia
- Ile tracą firmy złej obsłudze Klienta (LTV, retencja, marka)?
- Zyski z lojalności klienta – obniżenie kosztów czy wzrost przychodów? Ile może zyskać nasza firma?
- Od gospodarki produktu do gospodarki przeżyć i doświadczeń. Ewolucja organizacji ze względu na gotowość do Customer Experience Management (CEM) – gdzie teraz jest moja firma?
- Czy Customer Experience Management to działanie, taktyka, strategia czy filozofia?
- Jak to robią inni? Przykłady realizacji Customer Experience Management na świecie i Polsce.
- Czym są Customer Experience (doświadczenia Klientów)? Mechanizm działania emocji i pamięci Klientów.
- Psychologia Customer Experience. Jak doświadczenia Klientów przekładają się na lojalność, jej brak lub coś jeszcze gorszego?
- Gdzie tworzą się doświadczenia Klientów? Moje doświadczenie z perspektywy klienta jako punkt wyjścia.
- Customer Experience Management – kluczowe pojęcia.
- Narzędzia CEM – jak i czym możesz mierzyć doświadczenia Klienta?
- NPS/CES/CSI
- IDI i narzędzia jakościowe – w tym online
- Voice of the Customer (VoC)
- Closed Loop
- Brand Promise & Brand Values
- Jakościowe (IDI, FGI, Insight konsumencki)
- Customer Journey Map
- Rola pracowników w wypracowywaniu i wdrażaniu strategii Customer Experience.
- Rola i zadania menedżera we wdrożeniu CEM w firmie.
- Etapy i metody wdrażania CEM.
- Wskaźniki sukcesu wdrożenia CEM.
- Action Plan uczestników – jaki będzie mój następny krok CEM?
To jeden dzień, intensywne 2 dni i 16 godzin dydaktycznych, które mogą zmienić wiele!
Forma szkolenia -całkowicie bezpieczna ONLINE
- W trakcie szkolenia opowieść o Customer Experience będzie nasycona przykładami z kraju, z naszej praktyki a czasem i z zagranicy:)
- Odwoływać będziemy się doświadczeń i pytań uczestników – tak by na nie udzielić wyczerpujących odpowiedzi.
- Stawiamy na aktywne metody pracy i nawet jeśli jest to szkolenie online będą pewne ćwiczenia do wykonania w trakcie (przez co będzie można doświadczyć narzędzi CEMowych)
- Pomost przyszłość – zadanie do wykonania po szkoleniu.
Formalnie
Szkolenie trwa 2 dni, łącznie 16 godzin dydaktycznych.
Zgłoszenia możesz dokonać na tej stronie:
Poznaj Customer Experience Management – szkolenie otwarte – online