Nowy wymiar szkoleń Customer Experience. Wyzwania i korzyści
2022-06-20
Firma organizując dla swoich pracowników szkolenie z zakresu Customer Experience, chce aby wszyscy uczestnicy szkolenia zdobyli wiedzę i nowe kompetencje, które z powodzeniem wykorzystają w swojej pracy.
Dzięki temu organizacja będzie kreować coraz to lepsze doświadczenia Klientów, a Klienci, będąc szczęśliwymi ze współpracy z organizacją, staną się jeszcze bardziej lojalni.
Ale czy faktycznie tak się dzieje?
Z raportu firmy doradczej Mc Kinsey wynika, że 75% szkoleń nie przynosi efektów, a wydawane na nie pieniądze są marnotrawione.
Ponad 70% managerów nie wierzy i nie widzi, że szkolenia przekładają się na poprawę wyników biznesowych organizacji.
I tylko 15% pracowników uważa, że jest w stanie w pełni wykorzystać wiedzę i kompetencje zdobyte podczas szkolenia.
A jeśli powiem Ci, że:
- Odpowiednie szkolenie efektywnie zbuduje nowe kompetencje jego uczestników.
- Zdobyta przez nich wiedza i poznane narzędzia CX w szybkim czasie przyniosą organizacji wymierne korzyści.
- Kadra zarządzająca i managerowie będą mieli poczucie dobrze zainwestowanychh pieniędzy, i czynnie przyczynią się do realizacji celów zdefiniowanych podczas szkolenia.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, oraz usłyszeć m.in.:
- Dlaczego wiedza ze szkoleń jest często marnotrawiona,
- Dlaczego szkolenia powinny przynosić szybkie efekty dla uczestników i organizacji,
- Co zrobić aby uzyskana wiedza została odpowiednio wykorzystana,
- Co zrobić aby zaangażowanie uczestników nie zgasło po kilku dniach od szkolenia, a uzyskane kompetencje stały się motywacją do jeszcze lepszej pracy,
obejrzyj wrześniowy webinar “Nowy wymiar szkoleń Customer Experience. Wyzwania i korzyści”.
Przemysław Dziubek
Webinar odbył się 21 września 2022
Prowadzący: Przemysław Dziubek